20-11-2017 12:03
Potrzebuję wykonać przelew. Dziś. Najlepiej przed południem.
Czekam na zaksięgowanie dwóch dużych przychodów.
Kiedy Wasz system wreszcie zacznie działać?
Od wprowadzenia nie-moje ING awaria goni awarię.
20-11-2017 12:32 | Edytowano: 20-11-2017 12:32
u mnie podobnie. Dotychczasowo wykonane transakcje zaczęły tracić przypisane kategorie. Próba dostępu do analizatora wydatkow wykrzacza system i trzeba sie logować poprawnie.
Naprawdę zastanawiająca jest ilość problemów na które cierpi ten system informatyczny.
20-11-2017 12:35
20-11-2017 17:55
Obecnie pracujemy nad przywróceniem procesów sprzedażowych, moich rabatów i wykresów w Moje ING. Z pozostałych funkcji możecie już skorzystać. Awaria nie miała wpływu na księgowanie przychodów. Przepraszamy Was za te kłopoty dzisiaj.
20-11-2017 19:38
20-11-2017 19:43
Analizę wydatków planujemy udostępnić jutro.
20-11-2017 21:37
Serdecznie dziękuję za informację.
Czy wiadomo, w którym dniu tygodnia zostaną przywrócone kategorie wykonanych transakcji?
21-11-2017 16:19
Przywróciliśmy dzisiaj wszystkie funkcje w Moje ING.
21-11-2017 22:16
21-11-2017 22:23
Zweryfikujemy to i wrócimy z odpowiedzią.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |