30-07-2020 12:02
Witam
W jaki sposób można zmienić aby zamiast co którejść litery hasła podawać pełne hasło ? W Aliorze gdzieś w ustawieniach dało się to zminić.
Pozdrawiam
31-07-2020 12:32
@bartek158 W naszym systemie bankowości internetowej korzystamy wyłącznie z opcji logowania hasłem maskowanym. Nie masz możliwości samodzielnej konfiguracji tego ustawienia.
01-09-2020 13:41 | Edytowano: 01-09-2020 13:42
Witam.
Jako nowy posiadacz konta u was jestem bardzo zwiedzony, że nie ma opcji wyłączenia logowania hasłem maskowanym. Jest to bardzo archaiczne rozwiązanie w obecnych czasach gdzie większość specjalistów od bezpieczeństwa poleca długie hasła oraz managery haseł. Rozumiem, że teoretycznie ma to dawać jakieś zabezpieczenie przed keylogerami, ale w rzeczywistości użytkownikom którzy dbają o bezpieczeństwo np używając właśnie managera haseł tylko utrudnia to korzystanie z banku. Było by dobrze gdybyście dodali opcję wyłączenia hasła maskowanego.
Macie jakąś stronę gdzie można dodawać sugestie do funkcjonalności konta?
Pozdrawiam.
02-09-2020 13:57
Dziękujemy za Twoją sugestię - każda jest dla nas ważna Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu.
01-01-2021 14:49
Maskowanie hasła jest przestarzałym i niebezpiecznym sposobem logowania, które w dodatku jest niewygodne dla użytkownika.
Czy ING przewiduje możliwość wyłączenia tej funkcjonalności w najbliższym czasie?
07-01-2021 08:29
hop, zapisaliśmy Twoją opinię. Weźmiemy ją pod uwagę w czasie wypracowywania zmian.
01-03-2021 01:07
28-04-2021 18:13
Maskowane hasła to fatalny sposób na zapewnienie bezpieczeństwa. Jest bodźcem dla użytkownika do używania jak najkrótszego hasła, a jednocześnie
najlepiej żeby było jak najdłuższe. Użytkownik jest więc rozdarty między wygodą a bezpieczeństwem.
Osobiście używam haseł, której mają nawet po 30 znaków i zapisuje je w szyfrowanym menadżerze haseł. Wyławianie pojedynczych liter z tak długich haseł to katorga i jest ogromnym minusem z punktu widzenia wygody użytkowania.
Dopiero co założyłem konto firmowe w tym banku i miałem zamiar z niego intensywnie korzystać, ale niedopracowany sposób ustawiania haseł skłania mnie do szukania innego banku, który zadba o moje potrzeby.
28-12-2021 08:22
29-12-2021 08:17
Dziękuję, że podzieliłeś się z nami uwagami w temacie logowania do usługi Moje ING.
Przekazałam je do osób, które odpowiadają za rozwój naszej bankowości.
Z naszej strony zapewniamy bezpieczeństwo usługi internetowej zgodnie ze standardami. Jednak nie tylko od nas zależy zachowanie bezpieczeństwa w bankowości. Ważne żeby użytkownik bankowości zapoznawał się z zasadami bezpieczeństwa i aktualnymi zagrożeniami.
My również przestrzegamy przed próbami wyłudzenia danych, o których wspomniałeś. Piszemy o tym m.in. tutaj:
https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bezpieczenstwo-aplikacji-mobilnej/kradziez-danych-...
Warto zadbać o to i korzystać z programów antywirusowych na urządzeniu, z którego logujesz się do swojej bankowości.
Poza maskowanym hasłem, szyfrowanym połączeniem i co jakiś czas dodatkową weryfikacją proponujemy też dodatkowe rozwiązania.
Jednym z nich jest np. weryfikacja behawioralna, którą możesz włączyć po zalogowaniu do usługi Moje ING. Tutaj znajdziesz szczegóły: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bezpieczenstwo-aplikacji-mobilnej/weryfikacja-beha...
Zysk z obligacji kupionych z dyskontem (np. po 99% wartości nominalnej) i utrzymanych do wykupu opodatkowany jest w sposób zryczałtowany, czyli podatek płacony jest przez biuro maklerskie. Klienci nie
... 29-05-2023Witam wszystkich,
czy jeśli kupię obligacje na rynku wtórnym za np. 99% ceny i zaczekam do wykupu przez eminenta po wartości nominalnej to od tego 1% muszę odprowadzić podatek i wykazać w PIT-38 czy ja
... 29-05-2023Brak możliwości dodania drugiej ikonki blika dla drugiego typu konta to chyba najwieksza wada obecnej aplikacji ing. Dziwię się że to nie zostało naprawione od tylu lat. Rozmawiałem ostatnio na jakimś
... 26-05-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |