30-07-2020 12:02
Witam
W jaki sposób można zmienić aby zamiast co którejść litery hasła podawać pełne hasło ? W Aliorze gdzieś w ustawieniach dało się to zminić.
Pozdrawiam
31-07-2020 12:32
@bartek158 W naszym systemie bankowości internetowej korzystamy wyłącznie z opcji logowania hasłem maskowanym. Nie masz możliwości samodzielnej konfiguracji tego ustawienia.
01-09-2020 13:41 | Edytowano: 01-09-2020 13:42
Witam.
Jako nowy posiadacz konta u was jestem bardzo zwiedzony, że nie ma opcji wyłączenia logowania hasłem maskowanym. Jest to bardzo archaiczne rozwiązanie w obecnych czasach gdzie większość specjalistów od bezpieczeństwa poleca długie hasła oraz managery haseł. Rozumiem, że teoretycznie ma to dawać jakieś zabezpieczenie przed keylogerami, ale w rzeczywistości użytkownikom którzy dbają o bezpieczeństwo np używając właśnie managera haseł tylko utrudnia to korzystanie z banku. Było by dobrze gdybyście dodali opcję wyłączenia hasła maskowanego.
Macie jakąś stronę gdzie można dodawać sugestie do funkcjonalności konta?
Pozdrawiam.
02-09-2020 13:57
Dziękujemy za Twoją sugestię - każda jest dla nas ważna Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu.
01-01-2021 14:49
Maskowanie hasła jest przestarzałym i niebezpiecznym sposobem logowania, które w dodatku jest niewygodne dla użytkownika.
Czy ING przewiduje możliwość wyłączenia tej funkcjonalności w najbliższym czasie?
07-01-2021 08:29
hop, zapisaliśmy Twoją opinię. Weźmiemy ją pod uwagę w czasie wypracowywania zmian.
01-03-2021 01:07
28-04-2021 18:13
Maskowane hasła to fatalny sposób na zapewnienie bezpieczeństwa. Jest bodźcem dla użytkownika do używania jak najkrótszego hasła, a jednocześnie
najlepiej żeby było jak najdłuższe. Użytkownik jest więc rozdarty między wygodą a bezpieczeństwem.
Osobiście używam haseł, której mają nawet po 30 znaków i zapisuje je w szyfrowanym menadżerze haseł. Wyławianie pojedynczych liter z tak długich haseł to katorga i jest ogromnym minusem z punktu widzenia wygody użytkowania.
Dopiero co założyłem konto firmowe w tym banku i miałem zamiar z niego intensywnie korzystać, ale niedopracowany sposób ustawiania haseł skłania mnie do szukania innego banku, który zadba o moje potrzeby.
28-12-2021 08:22
29-12-2021 08:17
Dziękuję, że podzieliłeś się z nami uwagami w temacie logowania do usługi Moje ING.
Przekazałam je do osób, które odpowiadają za rozwój naszej bankowości.
Z naszej strony zapewniamy bezpieczeństwo usługi internetowej zgodnie ze standardami. Jednak nie tylko od nas zależy zachowanie bezpieczeństwa w bankowości. Ważne żeby użytkownik bankowości zapoznawał się z zasadami bezpieczeństwa i aktualnymi zagrożeniami.
My również przestrzegamy przed próbami wyłudzenia danych, o których wspomniałeś. Piszemy o tym m.in. tutaj:
https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bezpieczenstwo-aplikacji-mobilnej/kradziez-danych-...
Warto zadbać o to i korzystać z programów antywirusowych na urządzeniu, z którego logujesz się do swojej bankowości.
Poza maskowanym hasłem, szyfrowanym połączeniem i co jakiś czas dodatkową weryfikacją proponujemy też dodatkowe rozwiązania.
Jednym z nich jest np. weryfikacja behawioralna, którą możesz włączyć po zalogowaniu do usługi Moje ING. Tutaj znajdziesz szczegóły: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bezpieczenstwo-aplikacji-mobilnej/weryfikacja-beha...
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |