25-01-2016 14:59
Witam mam pewien problem dotyczący numeru telefonu przypisanego do mojego konta w banku. Taki problem, ze przepadł mi mój numer telefonu gdy byłem za granicą, a wszelkie smsy z kodem autoryzacyjnym np: podczas robienia jakiegokolwiek przelewu nie dochodza bo nie mam juz tego numeru. Problem jest tez taki, że zeby zmienic numer trzeba podac kod autoryzacyjny ktory przychodzi mi na ten stary numer i tutaj moje pytanie.. Jest jakaś możliwość by ominąć ten kod i zmienic stary numer przypisany do mojego konta na nowy tak abym mogł normalnie korzystać z przelewów itp. ( głownie zależy mi na zmianie numeru, bo nie mam pojęcia jak działa całe HALOślaski czy cos takiego, a nie bardzo mam czas na bawienie sie tym.) Za pomoc dziękuję.
25-01-2016 21:10
26-01-2016 18:23 | Edytowano: 26-01-2016 18:24
@KuWert abyś mógł zmienić nr telefonu do autoryzacji bez podawania kodu autoryzacyjnego, konieczna jest ponowna aktywacja bankowości internetowej za pomocą jednorazowego kodu aktywacyjnego.
Jednorazowy kod możesz odebrać bezpłatnie w najbliższym oddziale banku lub zamówić przez internet, w tym celu:
Wyślemy go na podany przez Ciebie w banku adres korespondencyjny. Po jego otrzymaniu skontaktuj się z nami: 32 357 00 10. Zautoryzujemy go w systemie.
@Ernest pracownik w oddziale może zmnienć nr telefonu do kontaktu. Nr telefonu do autoryzacji może zaktualizować wyłącznie klient.
27-04-2017 22:17
26-05-2017 16:08
27-05-2017 15:12
@Stachu1980 Numer telefonu do otrzymywania kodów autoryzacyjnych możesz podać zagraniczny. Nie musi być to numer telefonu operatora naszego kraju.
24-02-2018 18:58
24-02-2018 19:02 | Edytowano: 24-02-2018 19:05
Kod aktywacyjny wysyłany jest tylko na adres w NL.
Gdyby chciał zmienić adres NL na nowy adres w NL i tak musiałby się pojawić w oddziale banku. Zgłaszanie aktualnego adresu do banku jest jednym z warunków posiadania konta.
Rozwiązać tego problemu nie da się za pośrednictwem Polskiego ING
24-02-2018 19:08
dulceroberta Twój chłopak powinien skontaktować się z ING w Holandii. ING Bank Śląski a ING holenderskie to dwa różne banki. Przykro mi, ale nie będziemy mogli pomóc.
12-09-2018 18:59
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |