21-08-2021 22:20
Zrobiłem przelew w EURO do zapisanego odbiorcy a nie pokazuje mi tego w sekcji Odbiorcy "Brak przelewów wykonanych do tego odbiorcy"
22-08-2021 21:35
Żebym mogła pomóc, potrzebuję kilku informacji.
- Kiedy robiłeś przelew o którym piszesz?
- Czy odbiorca ma konto w innym banku?
Jeśli zlecałeś przelew w weekend, a odbiorca ma konto w innym banku, to przelew do poniedziałku (czyli dnia roboczego) możesz znaleźć w płatnościach zaplanowanych. W tym czasie możesz go jeszcze edytować lub usunąć. Zrealizujemy go dopiero w dniu roboczym i wtedy zobaczysz go w historii.
24-08-2021 13:11
25-08-2021 15:13
Chciałbym wyjaśnić dla Ciebie tę sytuację, lecz aby to zrobić konieczny będzie podgląd do Twoje bankowości elektronicznej.
Napisz proszę do nas po zalogowaniu się do bankowości Moje ING i wybraniu opcji Czat na dole strony lub zadzwoń proszę na nasza infolinię pod numerem 32 357 00 69. Dzięki temu specjalista przeanalizuję tę sytuacje i odpowie na Twoje pytania. Jeśli będzie tak potrzeba przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie aby to dla Ciebie wyjaśnić.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |