21-08-2021 22:20
Zrobiłem przelew w EURO do zapisanego odbiorcy a nie pokazuje mi tego w sekcji Odbiorcy "Brak przelewów wykonanych do tego odbiorcy"
22-08-2021 21:35
Żebym mogła pomóc, potrzebuję kilku informacji.
- Kiedy robiłeś przelew o którym piszesz?
- Czy odbiorca ma konto w innym banku?
Jeśli zlecałeś przelew w weekend, a odbiorca ma konto w innym banku, to przelew do poniedziałku (czyli dnia roboczego) możesz znaleźć w płatnościach zaplanowanych. W tym czasie możesz go jeszcze edytować lub usunąć. Zrealizujemy go dopiero w dniu roboczym i wtedy zobaczysz go w historii.
24-08-2021 13:11
25-08-2021 15:13
Chciałbym wyjaśnić dla Ciebie tę sytuację, lecz aby to zrobić konieczny będzie podgląd do Twoje bankowości elektronicznej.
Napisz proszę do nas po zalogowaniu się do bankowości Moje ING i wybraniu opcji Czat na dole strony lub zadzwoń proszę na nasza infolinię pod numerem 32 357 00 69. Dzięki temu specjalista przeanalizuję tę sytuacje i odpowie na Twoje pytania. Jeśli będzie tak potrzeba przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie aby to dla Ciebie wyjaśnić.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Prosimy napisz w tej sprawie na Czacie w Moim ING. Specjaliści z zakresu zajęć egzekucyjnych są dzisiaj dostępni do 18:00. Sprawdzą Twoje konto w systemie
23-12-2024Kod PKD w formularzu rejestracji firmy należy wpisać w formacie cyfr arabsko-rzymskich, bez żadnych kropek lub innych znaków.
Proponujemy wyczyszczenie też przeglądarki z plików cookies oraz historię
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |