Odpowiedz

Zabezpieczenie portalu transakcyjnego ING.

Witam, bardzo fajną rzeczą którą ING mogłoby (a nawet powinno) skopiować od TM Usługi Bankowe to autoryzacja mobilna podczas logowania. W TMUB, klient logując się do portalu transakcyjnego, podaje: swój login oraz hasło, po czym logowanie autoryzuje aplikacją mobilną. Klient ma tam wiele możliwości zabezpieczeń do wyboru np:

- podaje tylko login i autoryzuje aplikacją (brak hasła)

- podaje login i hasło (brak autoryzacji mobilnej)

- podaje login, hasło (maskowane lub niemaskowane) i autoryzuje aplikacją.

 

Testowałem już wszelkie portale transakcyjne różnych banków i uważam, że pod tym względem TMUB ma najbardziej zabezpieczony portal transakcyjny ze wszystkich dostępnych banków w Polsce. To samo powinno mieć ING. Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
MreaperS
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
57
6
12-06-2017
Wiadomość 1 z 2 (3 325 wyświetleń)

Re: Zabezpieczenie portalu transakcyjnego ING.

[ Edytowane ]

Dzięki za sugestię Emotikon: Mrugający Dałem znać komu trzeba, żeby zerknął na Twoją podpowiedź. Weźmiemy to pod uwagę i zobaczymy co z tego wyjdzie.

 

Edit: obecnie nie planujemy.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 203 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy