29-10-2017 00:09
Jako wieloletni klient ING mam już dość! Autentycznie! Ch...ra jasna człowieka bierze jak siedzi po nocach realizując zamówienia dla klientów i nie może zapłacić za towar online bo ING znowu się Z....Ł !!! Ostatnio całodniowa wtopa, nic nie działało, teraz zalogować się nie idzie! Przecież istnieją inne normalne banki, gdzie wszystko działa!
29-10-2017 07:26
Dziś w nocy od godziny 0:00 do 5:00 prowadziliśmy planowane prace serwisowe związane ze zmianą czasu w Polsce. O tych pracach informowaliśmy naszych klientów w aktualnościach na naszej stronie internetowej, jak również przez wiadomość prywatną w bankowości elektronicznej. Jako klient banku również nie lubię przerw i prac serwisowych, ale są one konieczne by systemy działały tak jak należy. Przepraszam Cię za to że byliśmy dla Ciebie niedostępni. Domyślam się, że był to dla Ciebie duży dyskomfort.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |