29-10-2017 00:09
Jako wieloletni klient ING mam już dość! Autentycznie! Ch...ra jasna człowieka bierze jak siedzi po nocach realizując zamówienia dla klientów i nie może zapłacić za towar online bo ING znowu się Z....Ł !!! Ostatnio całodniowa wtopa, nic nie działało, teraz zalogować się nie idzie! Przecież istnieją inne normalne banki, gdzie wszystko działa!
29-10-2017 07:26
Dziś w nocy od godziny 0:00 do 5:00 prowadziliśmy planowane prace serwisowe związane ze zmianą czasu w Polsce. O tych pracach informowaliśmy naszych klientów w aktualnościach na naszej stronie internetowej, jak również przez wiadomość prywatną w bankowości elektronicznej. Jako klient banku również nie lubię przerw i prac serwisowych, ale są one konieczne by systemy działały tak jak należy. Przepraszam Cię za to że byliśmy dla Ciebie niedostępni. Domyślam się, że był to dla Ciebie duży dyskomfort.
Dzień dobry,
mam pytanie o program Priority Pass do karty kredytowej - Platynowej Mastercard.
Gdy zakładałem kartę wejścia dla posiadacza karty były nielimitowane, a wejścia dla gościa kosztowało 32 US
... 04-01-2025Dzień dobry,
mam ten sam problem, wpisuje dane logowania i strona ING kręci kółko i nie odpala się, to się zaczęło dziać gdy raz wyczyściłem ciasteczka.
Teraz nie pomaga żadne czyszczenie ciasteczek, t
... 03-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |