30-10-2017 15:57
Poprzez Moje ING wskazałam jako pełnomocnika męża, który ma ING konto firmowe, nie ma konta indywidualnego. System przyjął takie pełnomocnictwo (widzę go na liście pełnomocników). Czy mogę założyć że jest ono ważne, czy fakt zapisania w systemie jeszcze nie gwarantuje skuteczności takiego pełnomocnictwa?
31-10-2017 16:22
Jeżeli Twój mąż jest naszym klientem to rzeczywiście mogłaś go ustanowić pełnomocnikiem do swojego konta przez Moje ING. Jeżeli sprawdziłaś, że mąż figuruje już jako pełnomocnik do Twojego rachunku to wszystko zakończyło się pomyślnie ![]()
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |