28-10-2017 00:51
Witam, bardzo fajną rzeczą którą ING mogłoby (a nawet powinno) skopiować od TM Usługi Bankowe to autoryzacja mobilna podczas logowania. W TMUB, klient logując się do portalu transakcyjnego, podaje: swój login oraz hasło, po czym logowanie autoryzuje aplikacją mobilną. Klient ma tam wiele możliwości zabezpieczeń do wyboru np:
- podaje tylko login i autoryzuje aplikacją (brak hasła)
- podaje login i hasło (brak autoryzacji mobilnej)
- podaje login, hasło (maskowane lub niemaskowane) i autoryzuje aplikacją.
Testowałem już wszelkie portale transakcyjne różnych banków i uważam, że pod tym względem TMUB ma najbardziej zabezpieczony portal transakcyjny ze wszystkich dostępnych banków w Polsce. To samo powinno mieć ING. Pozdrawiam.
29-10-2017 07:36 – ostatnio edytowany 30-10-2017 08:39 przez AgnieszkaBin
Dzięki za sugestię Dałem znać komu trzeba, żeby zerknął na Twoją podpowiedź. Weźmiemy to pod uwagę i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Edit: obecnie nie planujemy.
Dzień dobry,
mam ten sam problem, wpisuje dane logowania i strona ING kręci kółko i nie odpala się, to się zaczęło dziać gdy raz wyczyściłem ciasteczka.
Teraz nie pomaga żadne czyszczenie ciasteczek, t
... 03-01-2025Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to. Specjaliści firmowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
03-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |