28-10-2017 00:51
Witam, bardzo fajną rzeczą którą ING mogłoby (a nawet powinno) skopiować od TM Usługi Bankowe to autoryzacja mobilna podczas logowania. W TMUB, klient logując się do portalu transakcyjnego, podaje: swój login oraz hasło, po czym logowanie autoryzuje aplikacją mobilną. Klient ma tam wiele możliwości zabezpieczeń do wyboru np:
- podaje tylko login i autoryzuje aplikacją (brak hasła)
- podaje login i hasło (brak autoryzacji mobilnej)
- podaje login, hasło (maskowane lub niemaskowane) i autoryzuje aplikacją.
Testowałem już wszelkie portale transakcyjne różnych banków i uważam, że pod tym względem TMUB ma najbardziej zabezpieczony portal transakcyjny ze wszystkich dostępnych banków w Polsce. To samo powinno mieć ING. Pozdrawiam.
29-10-2017
07:36
– ostatnio edytowany
30-10-2017
08:39
przez
AgnieszkaBin
Dzięki za sugestię
Dałem znać komu trzeba, żeby zerknął na Twoją podpowiedź. Weźmiemy to pod uwagę i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Edit: obecnie nie planujemy.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |