Bankowość internetowa

Odpowiedz

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Na ten moment nie mamy nowych informacji. Cały czas analizujemy ten temat. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1088
216
07-06-2017
Wiadomość 21 z 35 (7 511 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Dzień dobry, 

 

podbijam temat. Wydaje się to być mała funkcjonalność, którą dość szybko można wprowadzić.  Wrzucie ten temat do backlogu jakiegoś zespołu. Dacie to zrobić w 2-3 sprinty. Wierzę w Was Emotikon: Szczęśliwy 

Odpowiedz
0 Lajków
micgry
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-07-2022
Wiadomość 22 z 35 (6 718 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Dziękujemy za Twoją sugestię, przekazuję ją do osób odpowiedzialnych za rozwój naszej bankowości internetowej Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
248
47
11-02-2020
Wiadomość 23 z 35 (6 686 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Cześć!

 

Również funkcjonalność dla mnie i dla wielu innych bardzo potrzebna. 

Brak w niej podstawowych warunków do analizy kategorii jak

 

- dzieci

- inwestycje i oszczędzanie

- spłaty kredytów

 

Nie wiem nawet jak interpretować kategorie "finanse" Emotikon: Szczęśliwy

, a gdyby tak jeszcze dodać możliwość edycji przypisanych już kategorii do płatności kartą Emotikon: Szczęśliwy 

 

Poruszaliśmy te tematy już lata temu Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Source
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
1
25-12-2021
Wiadomość 24 z 35 (5 893 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Dziękujemy za opinię Emotikon: Szczęśliwy Przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 25 z 35 (5 838 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Hej, fajnie że przekazałaś sugestię ale co z tym dalej? Nie ukrywam że mega by się przydała funkcja własnych etykiet wydatków. 

Odpowiedz
0 Lajków
wojcik_jak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-11-2022
Wiadomość 26 z 35 (5 555 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Zarządzanie budżetem, to bardzo poważna  kwestia, a dostarczany nam jest od lat jedynie pół produkt. 

Nie wiem jaki jest ułamek ludzi, którym na tym zależy. 

 

Powstawało do tego mnóstwo aplikacji, arkuszy kalkulacyjnych. i masa mentorów, którzy chcieli dać do zrozumienia, że jest to bardzo ważna kwestia. 

Bardzo prosto, jest to jednak kontrolować z poziomu bankowości elektronicznej, gdzie parują nam się nasze transakcje. 

 

Dlaczego w mbanku od tylu lat, mogę mieć podobny produkt / usługę z możliwością personalizacji? (dopiero od pewnego czasu działa on wizualnie dobrze w aplikacji mobilnej), bo w sferze www dalej to wygląda jak tekstowe badziewie Emotikon: Szczęśliwy 

 

Ogarnięcie?, czy naprawdę potrzebujemy ambasadora oszczędzania? Emotikon: Szczęśliwy 

Odpowiedz
0 Lajków
Source
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
1
25-12-2021
Wiadomość 27 z 35 (5 551 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Wszystkie opinie i sugestie są dla nas ważne. Przekazujemy je zawsze do osób odpowiedzialnych za rozwój naszej bankowości internetowej. Jeśli tylko wprowadzimy zmiany w tym zakresie, to poinformujemy Was o tym przez bankowość internetową.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
574
122
12-04-2017
Wiadomość 28 z 35 (5 519 wyświetleń)

Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

ING Bank !

 

Przynajmmniej od ponad 3 lat przewija się temat własnych kategorii wydatków w Moim ING...

Czy na prawdę tak Wam ciężko wprowadzić możliwość dodania własnej kategorii wydatku?

Tylko mi tu nie odpowiadajcie, że przekażecie moją odpowiedź "do osób odpowiedzialnych za rozwój naszej bankowości internetowej".

Ta odpowiedź już wszystkim zbrzydła, bo nic z tym nie robicie.

Bank do brania kasy to pierwszy ręce wyciąga, ale zrobić coś dla swoich klientów to już nie łaska...

Wkurza mnie już fakt ograniczeń w korzystaniu z MOJEGO konta w taki sposób, abym przynajmniej mogła znać PRAWDZIWE kategorie wydawanych przeze mnie pieniędzy. Nie można przeprowadzić rzetelnej analizy własnych wydatków...

Chyba pora pomyśleć o zmianie banku.

Odpowiedz
0 Lajków
Mankaax
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-12-2022
Wiadomość 29 z 35 (5 258 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Dziękujemy, że zgłaszacie usprawnienia w tym obszarze. Zdajemy sobie sprawę z tego, że ten temat jest dla Was ważny, tym bardziej w obecnych czasach.
Rozumiemy, że dla Was dostępne kategorie nie są wystarczające. Z drugiej strony wiemy, że są też użytkownicy, którzy nie potrzebują większej ilości kategorii wydatków.
Pracujemy nad usprawnieniami w funkcjonalnościach Mojego ING, aby jeszcze lepiej spełniały zgłoszone przez Was potrzeby. Na ten moment nie możemy zdradzić więcej szczegółów, ani też zadeklarować konkretnego terminu ich udostępnienia. Dziękujemy, że jesteście z nami i wprost piszecie o swoich potrzebach
 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
EwaPi
Były moderator
Były moderator icon
2
0
02-12-2022
Wiadomość 30 z 35 (4 954 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy