Bankowość internetowa

Odpowiedz

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Na ten moment nie mamy nowych informacji. Cały czas analizujemy ten temat. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
992
200
07-06-2017
Wiadomość 21 z 32 (2 979 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Dzień dobry, 

 

podbijam temat. Wydaje się to być mała funkcjonalność, którą dość szybko można wprowadzić.  Wrzucie ten temat do backlogu jakiegoś zespołu. Dacie to zrobić w 2-3 sprinty. Wierzę w Was Emotikon: Szczęśliwy 

Odpowiedz
0 Lajków
micgry
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-07-2022
Wiadomość 22 z 32 (2 189 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Dziękujemy za Twoją sugestię, przekazuję ją do osób odpowiedzialnych za rozwój naszej bankowości internetowej Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
203
40
11-02-2020
Wiadomość 23 z 32 (2 160 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Cześć!

 

Również funkcjonalność dla mnie i dla wielu innych bardzo potrzebna. 

Brak w niej podstawowych warunków do analizy kategorii jak

 

- dzieci

- inwestycje i oszczędzanie

- spłaty kredytów

 

Nie wiem nawet jak interpretować kategorie "finanse" Emotikon: Szczęśliwy

, a gdyby tak jeszcze dodać możliwość edycji przypisanych już kategorii do płatności kartą Emotikon: Szczęśliwy 

 

Poruszaliśmy te tematy już lata temu Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Source
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
25-12-2021
Wiadomość 24 z 32 (1 372 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Dziękujemy za opinię Emotikon: Szczęśliwy Przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
374
81
12-04-2017
Wiadomość 25 z 32 (1 324 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Hej, fajnie że przekazałaś sugestię ale co z tym dalej? Nie ukrywam że mega by się przydała funkcja własnych etykiet wydatków. 

Odpowiedz
0 Lajków
wojcik_jak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-11-2022
Wiadomość 26 z 32 (1 047 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Zarządzanie budżetem, to bardzo poważna  kwestia, a dostarczany nam jest od lat jedynie pół produkt. 

Nie wiem jaki jest ułamek ludzi, którym na tym zależy. 

 

Powstawało do tego mnóstwo aplikacji, arkuszy kalkulacyjnych. i masa mentorów, którzy chcieli dać do zrozumienia, że jest to bardzo ważna kwestia. 

Bardzo prosto, jest to jednak kontrolować z poziomu bankowości elektronicznej, gdzie parują nam się nasze transakcje. 

 

Dlaczego w mbanku od tylu lat, mogę mieć podobny produkt / usługę z możliwością personalizacji? (dopiero od pewnego czasu działa on wizualnie dobrze w aplikacji mobilnej), bo w sferze www dalej to wygląda jak tekstowe badziewie Emotikon: Szczęśliwy 

 

Ogarnięcie?, czy naprawdę potrzebujemy ambasadora oszczędzania? Emotikon: Szczęśliwy 

Odpowiedz
0 Lajków
Source
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
25-12-2021
Wiadomość 27 z 32 (1 043 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Wszystkie opinie i sugestie są dla nas ważne. Przekazujemy je zawsze do osób odpowiedzialnych za rozwój naszej bankowości internetowej. Jeśli tylko wprowadzimy zmiany w tym zakresie, to poinformujemy Was o tym przez bankowość internetową.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
456
104
12-04-2017
Wiadomość 28 z 32 (1 011 wyświetleń)

Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

ING Bank !

 

Przynajmmniej od ponad 3 lat przewija się temat własnych kategorii wydatków w Moim ING...

Czy na prawdę tak Wam ciężko wprowadzić możliwość dodania własnej kategorii wydatku?

Tylko mi tu nie odpowiadajcie, że przekażecie moją odpowiedź "do osób odpowiedzialnych za rozwój naszej bankowości internetowej".

Ta odpowiedź już wszystkim zbrzydła, bo nic z tym nie robicie.

Bank do brania kasy to pierwszy ręce wyciąga, ale zrobić coś dla swoich klientów to już nie łaska...

Wkurza mnie już fakt ograniczeń w korzystaniu z MOJEGO konta w taki sposób, abym przynajmniej mogła znać PRAWDZIWE kategorie wydawanych przeze mnie pieniędzy. Nie można przeprowadzić rzetelnej analizy własnych wydatków...

Chyba pora pomyśleć o zmianie banku.

Odpowiedz
0 Lajków
Mankaax
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-12-2022
Wiadomość 29 z 32 (750 wyświetleń)

Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Dziękujemy, że zgłaszacie usprawnienia w tym obszarze. Zdajemy sobie sprawę z tego, że ten temat jest dla Was ważny, tym bardziej w obecnych czasach.
Rozumiemy, że dla Was dostępne kategorie nie są wystarczające. Z drugiej strony wiemy, że są też użytkownicy, którzy nie potrzebują większej ilości kategorii wydatków.
Pracujemy nad usprawnieniami w funkcjonalnościach Mojego ING, aby jeszcze lepiej spełniały zgłoszone przez Was potrzeby. Na ten moment nie możemy zdradzić więcej szczegółów, ani też zadeklarować konkretnego terminu ich udostępnienia. Dziękujemy, że jesteście z nami i wprost piszecie o swoich potrzebach
 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
EwaPi
Moderator
Moderator icon
2
0
02-12-2022
Wiadomość 30 z 32 (446 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Potwierdzam, u mnie jest to samo. Mam Samsunga s 10E wersja systemu Android 12. Aplikacja chodzi bardzo wolno, jest to mega denerwujące. Zgłosiłam dzisiaj reklamację telefonicznie.

30-01-2023
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Nie ponieważ problem nie jest po naszej stronie tylko po stronie ING.
Dlatego nic bardziej nie denerwuje niż stwierdzenie, że przeinstalowanie aplikacji albo wyczyszczenie cache powinno pomóc. Tą samą ...

30-01-2023
Re: Autoryzacja sms

Przekazałem Twój pomysł do odpowiedniego zespołu.

30-01-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy