07-01-2017 16:19
Czy ING planuje wprowadzić standard zabezpieczeń U2F? Pozwoliło by to w bardzo wygodny i bezpieczny (bezpieczniejszy niż tokeny/SMS) sposób logować się do bankowości internetowej i zatwierdzania operacji?
Poniżej linki iopsujące technologię:
09-01-2017 09:08
Sam interesuje się tym urządzeniem. Gdyby Banki wprowadziły go do autoryzacji to byłby kolejny argument za jego nabyciem.
Popieram propozycję @Bisti.
10-01-2017 12:04
@Bisti Jak najbardziej pracujemy nad nowymi sposobami autoryzacji i autentykacji. System, o którym piszesz jest tylko jednym z dostępnych rozwiązań. Bank jest instytucją szczególnego zaufania, tym bardziej dokładnie musimy przeanalizować "+" i "-" wrdażanych systemów.
01-05-2017 05:36
12-06-2017 23:57
22-03-2018 07:44
Odświeżam temat. Czy ING planuje wprowadzić logowanie z udziałem u2f?
Jest to wiele bezpieczniejszy sposób niż dotychczasowe opcje.
22-03-2018 13:49
Nie planujemy takiego wdrożenia. Zachowujemy dotychczasowe dające bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa.
22-03-2018 14:36
07-12-2018 12:09
W kontekście coraz większych problemów, ponawiam zapytanie, nie "czy" ale "kiedy" wdrożycie standard U2F.
Doskonale zdajecie sobie sprawę z tego jakie potencjalne zagrożenia czekają na użytkowników serwisów
bankowych i że może się to wiązać z utratą pieniędzy klientów. Chowanie głowy w piasek i stwierdzenie,
że jesteśmy bezpieczni nie dodaje powagi, choćby w kontekście ostatniego przypadku awarii wszystkiego.
Problem się nasila i pójście drogą rozwoju powinno być w interesie banku a przede wszystkim jego klientów.
10-12-2018 08:06
Obecnie analizujemy rozwiązanie jakim jest U2F – jeżeli zaplanujemy jego wdrożenie, odpowiednio wcześniej poinformujemy o tym naszych klientów.
No i ING Bank Hipoteczny teraz na stronie kłamie, bo jeśli komuś przeniosą kredyt to straci taką opcję skrócenia w aplikacji.
22-03-2023Na czacie powiedzieli mi, że opcja nie jest dostępna dla klientów, którzy mają kredyt hipoteczny w ING Bank Hipoteczny.
Mega słabe, bo jak mi przenoszona kredyt to nie mogłem mieć wiedzy, że to może mi
Ja już zacząłem ten proces. Sposób komunikacji w tej sprawie po stronie ING woła o pomstę do nieba. Jedynym rozwiązaniem ma być wyczyszczenie cache aplikacji (ewentualnie jej reinstalacja), a jak użyt
... 22-03-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
4 |