Odpowiedz

Re.: Rodzina 500+

gdzie ten wniosek moznabylo znalesc??

mmagdziak
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
01-04-2016
Wiadomość 11 z 19 (9 809 wyświetleń)

Re.: Rodzina 500+

Spokojnie wszyscy od rana wysyłają wnioski a przecież mamy CZAS ! Zróbmy to w następnym tygodniu.
trzeba brać pod uwagę nie tylko bank bo wina może być po stronie systemy rządowego a bank to tylko łącznik . Również czekam aż ludzie ochłoną bo za pewnie sieć rządowa się gotuje !
Prędzej interesują mnie problemy z nowa stronka !
Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
31-03-2016
Wiadomość 12 z 19 (9 745 wyświetleń)

Re.: Rodzina 500+

nie przejdzie

Odpowiedz
0 Lajków
aragorn_rs
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
2
01-04-2016
Wiadomość 13 z 19 (9 688 wyświetleń)

Re.: Rodzina 500+

udalo mi sie zlozyc rano wniosek, ale nie dostalam w INGonline technicznego potwierdzenia odbioru. Na maila przyszlo mi Urzedowe poswiadczenie przedlozenia i czy teraz wszystko est ok z moim wnioskiem???

mmagdziak
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
01-04-2016
Wiadomość 14 z 19 (9 685 wyświetleń)

Re.: Rodzina 500+

@irminkaaa @mmagdziak Po wysłaniu wniosku przesyłamy do klienta tzw. techniczne potwierdzenie odbioru (TPO). Wiadomość ta będzie dostępna w bankowości internetowej klienta ( IBOL/ Moje ING). Statusy w TPO:
- dostarczony– wniosek został poprawnie przesłany do emp@ti (rządowy system centralny),

- błąd dostarczenia – jeżeli podczas przesyłania wniosku miał miejsce błąd – wtedy trzeba ponownie złożyć wniosek w bankowości lub udać się do urzędu gminy/ośrodka pomocy społecznej.

Brak technicznego potwierdzenia odbioru (TPO) może oznaczać, że wniosek nie został jeszcze przyjęty przez aplikację „emp@tia”. Potwierdzenie może dotrzeć do klienta w ciągu kilku dni roboczych (maksymalnie 5 dni).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 15 z 19 (9 652 wyświetleń)

Re.: Rodzina 500+

Czy w Moje ING widzę wysłane wnioski o 500+?

Wybierając z Usług 500+ mam jedynie formularz do wniosku. 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 16 z 19 (8 708 wyświetleń)

Re.: Rodzina 500+

@Konto usunięte W Moim ING nie ma podglądu do wysłanych wniosków Rodzina 500+. Na 5 etapie wypełniania wniosku można zaznaczyć kratkę przy informacji: Prześlij kopię wniosku na adres: xx@xx.xx. Jeśli nie przesłałeś kopii wniosku, dostęp do niego uzyskasz w odpowiednim urzędzie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 17 z 19 (8 621 wyświetleń)

Re.: Rodzina 500+

Wszystko pozaznaczałem i żona ma potwierdzenia na mailu.

Myślałem, że jak tworzy się biblioteki w stylu Moje dokumenty to gdzieś odkłada się kopia.

Pytałem z czystej ciekawości, proces przebiega bez problemu.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 18 z 19 (8 606 wyświetleń)

Re.: Rodzina 500+

Dla tych, którzy mają problem z prokrastynacją Emotikon: Język Warto pamiętać, że jeśli otrzymujecie już świadczenie i chcecie utrzymać ciągłość w  jego otrzymywaniu w nowym okresie rozliczeniowym - warto złożyć wniosek do 31 sierpnia - czyli... dzisiaj Emotikon: Mrugający Logujcie się więc do #mojeING Emotikon: Mrugający 
 

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
JoannaZ
Menedżer społeczności
Menedżer społeczności icon
172
135
10-08-2015
Wiadomość 19 z 19 (8 540 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy