01-04-2016 08:31
gdzie ten wniosek moznabylo znalesc??
01-04-2016 09:23
01-04-2016 14:37
nie przejdzie
01-04-2016 14:41
udalo mi sie zlozyc rano wniosek, ale nie dostalam w INGonline technicznego potwierdzenia odbioru. Na maila przyszlo mi Urzedowe poswiadczenie przedlozenia i czy teraz wszystko est ok z moim wnioskiem???
01-04-2016 15:28
@irminkaaa @mmagdziak Po wysłaniu wniosku przesyłamy do klienta tzw. techniczne potwierdzenie odbioru (TPO). Wiadomość ta będzie dostępna w bankowości internetowej klienta ( IBOL/ Moje ING). Statusy w TPO:
- dostarczony– wniosek został poprawnie przesłany do emp@ti (rządowy system centralny),
- błąd dostarczenia – jeżeli podczas przesyłania wniosku miał miejsce błąd – wtedy trzeba ponownie złożyć wniosek w bankowości lub udać się do urzędu gminy/ośrodka pomocy społecznej.
Brak technicznego potwierdzenia odbioru (TPO) może oznaczać, że wniosek nie został jeszcze przyjęty przez aplikację „emp@tia”. Potwierdzenie może dotrzeć do klienta w ciągu kilku dni roboczych (maksymalnie 5 dni).
30-08-2017 04:14
Czy w Moje ING widzę wysłane wnioski o 500+?
Wybierając z Usług 500+ mam jedynie formularz do wniosku.
31-08-2017 06:59
@Konto usunięte W Moim ING nie ma podglądu do wysłanych wniosków Rodzina 500+. Na 5 etapie wypełniania wniosku można zaznaczyć kratkę przy informacji: Prześlij kopię wniosku na adres: xx@xx.xx. Jeśli nie przesłałeś kopii wniosku, dostęp do niego uzyskasz w odpowiednim urzędzie.
31-08-2017 07:27
Wszystko pozaznaczałem i żona ma potwierdzenia na mailu.
Myślałem, że jak tworzy się biblioteki w stylu Moje dokumenty to gdzieś odkłada się kopia.
Pytałem z czystej ciekawości, proces przebiega bez problemu.
31-08-2017 15:16
Dla tych, którzy mają problem z prokrastynacją
Warto pamiętać, że jeśli otrzymujecie już świadczenie i chcecie utrzymać ciągłość w jego otrzymywaniu w nowym okresie rozliczeniowym - warto złożyć wniosek do 31 sierpnia - czyli... dzisiaj
Logujcie się więc do #mojeING
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |