Odpowiedz

Re.: Rodzina 500+

gdzie ten wniosek moznabylo znalesc??

mmagdziak
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
01-04-2016
Wiadomość 11 z 19 (9 202 wyświetleń)

Re.: Rodzina 500+

Spokojnie wszyscy od rana wysyłają wnioski a przecież mamy CZAS ! Zróbmy to w następnym tygodniu.
trzeba brać pod uwagę nie tylko bank bo wina może być po stronie systemy rządowego a bank to tylko łącznik . Również czekam aż ludzie ochłoną bo za pewnie sieć rządowa się gotuje !
Prędzej interesują mnie problemy z nowa stronka !
Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
31-03-2016
Wiadomość 12 z 19 (9 138 wyświetleń)

Re.: Rodzina 500+

nie przejdzie

Odpowiedz
0 Lajków
aragorn_rs
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
2
01-04-2016
Wiadomość 13 z 19 (9 081 wyświetleń)

Re.: Rodzina 500+

udalo mi sie zlozyc rano wniosek, ale nie dostalam w INGonline technicznego potwierdzenia odbioru. Na maila przyszlo mi Urzedowe poswiadczenie przedlozenia i czy teraz wszystko est ok z moim wnioskiem???

mmagdziak
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
01-04-2016
Wiadomość 14 z 19 (9 078 wyświetleń)

Re.: Rodzina 500+

@irminkaaa @mmagdziak Po wysłaniu wniosku przesyłamy do klienta tzw. techniczne potwierdzenie odbioru (TPO). Wiadomość ta będzie dostępna w bankowości internetowej klienta ( IBOL/ Moje ING). Statusy w TPO:
- dostarczony– wniosek został poprawnie przesłany do emp@ti (rządowy system centralny),

- błąd dostarczenia – jeżeli podczas przesyłania wniosku miał miejsce błąd – wtedy trzeba ponownie złożyć wniosek w bankowości lub udać się do urzędu gminy/ośrodka pomocy społecznej.

Brak technicznego potwierdzenia odbioru (TPO) może oznaczać, że wniosek nie został jeszcze przyjęty przez aplikację „emp@tia”. Potwierdzenie może dotrzeć do klienta w ciągu kilku dni roboczych (maksymalnie 5 dni).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 15 z 19 (9 045 wyświetleń)

Re.: Rodzina 500+

Czy w Moje ING widzę wysłane wnioski o 500+?

Wybierając z Usług 500+ mam jedynie formularz do wniosku. 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 16 z 19 (8 101 wyświetleń)

Re.: Rodzina 500+

@Konto usunięte W Moim ING nie ma podglądu do wysłanych wniosków Rodzina 500+. Na 5 etapie wypełniania wniosku można zaznaczyć kratkę przy informacji: Prześlij kopię wniosku na adres: xx@xx.xx. Jeśli nie przesłałeś kopii wniosku, dostęp do niego uzyskasz w odpowiednim urzędzie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
587
126
12-04-2017
Wiadomość 17 z 19 (8 014 wyświetleń)

Re.: Rodzina 500+

Wszystko pozaznaczałem i żona ma potwierdzenia na mailu.

Myślałem, że jak tworzy się biblioteki w stylu Moje dokumenty to gdzieś odkłada się kopia.

Pytałem z czystej ciekawości, proces przebiega bez problemu.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 18 z 19 (7 999 wyświetleń)

Re.: Rodzina 500+

Dla tych, którzy mają problem z prokrastynacją Emotikon: Język Warto pamiętać, że jeśli otrzymujecie już świadczenie i chcecie utrzymać ciągłość w  jego otrzymywaniu w nowym okresie rozliczeniowym - warto złożyć wniosek do 31 sierpnia - czyli... dzisiaj Emotikon: Mrugający Logujcie się więc do #mojeING Emotikon: Mrugający 
 

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
JoannaZ
Menedżer społeczności
Menedżer społeczności icon
172
135
10-08-2015
Wiadomość 19 z 19 (7 933 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy