Odpowiedz

Re.: Rodzina 500+

gdzie ten wniosek moznabylo znalesc??

mmagdziak
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
01-04-2016
Wiadomość 11 z 19 (9 196 wyświetleń)

Re.: Rodzina 500+

Spokojnie wszyscy od rana wysyłają wnioski a przecież mamy CZAS ! Zróbmy to w następnym tygodniu.
trzeba brać pod uwagę nie tylko bank bo wina może być po stronie systemy rządowego a bank to tylko łącznik . Również czekam aż ludzie ochłoną bo za pewnie sieć rządowa się gotuje !
Prędzej interesują mnie problemy z nowa stronka !
Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
31-03-2016
Wiadomość 12 z 19 (9 132 wyświetleń)

Re.: Rodzina 500+

nie przejdzie

Odpowiedz
0 Lajków
aragorn_rs
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
2
01-04-2016
Wiadomość 13 z 19 (9 075 wyświetleń)

Re.: Rodzina 500+

udalo mi sie zlozyc rano wniosek, ale nie dostalam w INGonline technicznego potwierdzenia odbioru. Na maila przyszlo mi Urzedowe poswiadczenie przedlozenia i czy teraz wszystko est ok z moim wnioskiem???

mmagdziak
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
01-04-2016
Wiadomość 14 z 19 (9 072 wyświetleń)

Re.: Rodzina 500+

@irminkaaa @mmagdziak Po wysłaniu wniosku przesyłamy do klienta tzw. techniczne potwierdzenie odbioru (TPO). Wiadomość ta będzie dostępna w bankowości internetowej klienta ( IBOL/ Moje ING). Statusy w TPO:
- dostarczony– wniosek został poprawnie przesłany do emp@ti (rządowy system centralny),

- błąd dostarczenia – jeżeli podczas przesyłania wniosku miał miejsce błąd – wtedy trzeba ponownie złożyć wniosek w bankowości lub udać się do urzędu gminy/ośrodka pomocy społecznej.

Brak technicznego potwierdzenia odbioru (TPO) może oznaczać, że wniosek nie został jeszcze przyjęty przez aplikację „emp@tia”. Potwierdzenie może dotrzeć do klienta w ciągu kilku dni roboczych (maksymalnie 5 dni).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 15 z 19 (9 039 wyświetleń)

Re.: Rodzina 500+

Czy w Moje ING widzę wysłane wnioski o 500+?

Wybierając z Usług 500+ mam jedynie formularz do wniosku. 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 16 z 19 (8 095 wyświetleń)

Re.: Rodzina 500+

@Konto usunięte W Moim ING nie ma podglądu do wysłanych wniosków Rodzina 500+. Na 5 etapie wypełniania wniosku można zaznaczyć kratkę przy informacji: Prześlij kopię wniosku na adres: xx@xx.xx. Jeśli nie przesłałeś kopii wniosku, dostęp do niego uzyskasz w odpowiednim urzędzie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
587
126
12-04-2017
Wiadomość 17 z 19 (8 008 wyświetleń)

Re.: Rodzina 500+

Wszystko pozaznaczałem i żona ma potwierdzenia na mailu.

Myślałem, że jak tworzy się biblioteki w stylu Moje dokumenty to gdzieś odkłada się kopia.

Pytałem z czystej ciekawości, proces przebiega bez problemu.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 18 z 19 (7 993 wyświetleń)

Re.: Rodzina 500+

Dla tych, którzy mają problem z prokrastynacją Emotikon: Język Warto pamiętać, że jeśli otrzymujecie już świadczenie i chcecie utrzymać ciągłość w  jego otrzymywaniu w nowym okresie rozliczeniowym - warto złożyć wniosek do 31 sierpnia - czyli... dzisiaj Emotikon: Mrugający Logujcie się więc do #mojeING Emotikon: Mrugający 
 

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
JoannaZ
Menedżer społeczności
Menedżer społeczności icon
172
135
10-08-2015
Wiadomość 19 z 19 (7 927 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re.: Zmiana numeru telefonu na estoński.

Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawimy to.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy