- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Jak wprowadzić swoje konto osobiste
25-08-2017 01:13
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę, proszę, pójdź do biura. Co dokładnie należy wprowadzić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-08-2017 11:45 | Edytowano: 12-11-2017 18:37
Re.: Jak wprowadzić swoje konto osobiste
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@van4opas w puste, białe kratki powinieneś wprowadzić wskazane znaki do Twojego hasła. Możesz je nadać samodzielnie podczas aktywacji bankowości internetowej.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, skorzystaj z formularza dostępnego tutaj. W przypadku trudności skontaktuj się z całodobową infolinią: +48 32 357 00 69. Pomożemy Ci krok po kroku.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-08-2017 13:43
Re.: Jak wprowadzić swoje konto osobiste
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I to jest kolejna kwestia, jak zablokować kartę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-08-2017 13:05
Re.: Jak wprowadzić swoje konto osobiste
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli chcesz zrezygnować z karty to zapraszam Cię do wizyty w dowolnym oddziale naszego banku. Jeżeli chcesz zastrzec kartę, ponieważ ją zagubiłeś lub została ona skradziona to możesz to zrobić kontaktując się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 12 (infolinia dostępna jest całą dobę) lub przez swoją bankowość elektroniczną po wejściu do szczegółów karty (Zastrzeż kartę). Możesz również zablokować czasowo kartę (maksymalnie do 30 dni) jeżeli nie jesteś pewien czy została ona zagubiona czy też nie. Jeżeli takiej karty nie odblokujesz do 30 dni to zostanie ona automatycznie zastrzeżona. Czasowa blokada karty jest możliwa w Moim ING wchodząc w szczegóły karty (Zablokuj czasowo kartę). Opcja czasowej blokady karty nie jest dostępna dla kart kredytowych.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-08-2017 13:35
Re.: Jak wprowadzić swoje konto osobiste
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy można zawsze zablokować kartę za pośrednictwem banku internetowego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-08-2017 14:54
Re.: Jak wprowadzić swoje konto osobiste
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli masz dostęp do bankowości internetowej i internetu to o każdej chwili możesz zablokować czasowo lub zastrzec swoją kartę płatniczą (w przypadku karty kredytowej nie ma opcji czasowego zablokowania karty).
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość