25-08-2017 01:13
Proszę, proszę, pójdź do biura. Co dokładnie należy wprowadzić?
25-08-2017 11:45 | Edytowano: 12-11-2017 18:37
@van4opas w puste, białe kratki powinieneś wprowadzić wskazane znaki do Twojego hasła. Możesz je nadać samodzielnie podczas aktywacji bankowości internetowej.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, skorzystaj z formularza dostępnego tutaj. W przypadku trudności skontaktuj się z całodobową infolinią: +48 32 357 00 69. Pomożemy Ci krok po kroku.
29-08-2017 13:43
I to jest kolejna kwestia, jak zablokować kartę?
30-08-2017 13:05
Jeżeli chcesz zrezygnować z karty to zapraszam Cię do wizyty w dowolnym oddziale naszego banku. Jeżeli chcesz zastrzec kartę, ponieważ ją zagubiłeś lub została ona skradziona to możesz to zrobić kontaktując się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 12 (infolinia dostępna jest całą dobę) lub przez swoją bankowość elektroniczną po wejściu do szczegółów karty (Zastrzeż kartę). Możesz również zablokować czasowo kartę (maksymalnie do 30 dni) jeżeli nie jesteś pewien czy została ona zagubiona czy też nie. Jeżeli takiej karty nie odblokujesz do 30 dni to zostanie ona automatycznie zastrzeżona. Czasowa blokada karty jest możliwa w Moim ING wchodząc w szczegóły karty (Zablokuj czasowo kartę). Opcja czasowej blokady karty nie jest dostępna dla kart kredytowych.
30-08-2017 13:35
Czy można zawsze zablokować kartę za pośrednictwem banku internetowego?
30-08-2017 14:54
Jeżeli masz dostęp do bankowości internetowej i internetu to o każdej chwili możesz zablokować czasowo lub zastrzec swoją kartę płatniczą (w przypadku karty kredytowej nie ma opcji czasowego zablokowania karty).
Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 22-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |