12-11-2021 12:39
Mamy rok 2021 i znów mam problem ze zmianą odbiorcy na zaufanego. Wchodzę w edycję odiorcy - i co dalej?
13-11-2021 12:45
@mruk, w Moim ING nie można ustalić "zaufanych" odbiorców. Podczas wykonywania przelewu, system za każdym razem analizuje, czy wymagana będzie dodatkowa autoryzacja SMS lub mobilna.
Swoimi zapisanymi odbiorcami możesz zarządzać w zakładce Usługi - sekcja: Ułatwienia płatności - Odbiorcy.
Do odbiorców możesz przypisać etykiety, które pozwolą Ci łatwo oznaczać na swojej liście różnych odbiorców i grupy odbiorców.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |