Bankowość internetowa

Odpowiedz

Blokada bankowości internetowej i mobilnej jednocześnie - czy to możliwe

Dzień Dobry!

Próbowałam ze swojego konta dziś wysłać kwotę 30000 na konto kuzynki. Ona ma konto w zagranicznym banku Revolut. Niestety bank odrzucał próby takiego przelewu. Więc weszłam na czat i zapytałam Pani czy to możliwe . Pani odpisała iż było to zablokowane ze względów bezpieczeństwa i żebym spróbowała powtrórnie. Tak zrobiłam i znów transakcje odrzucono. Ponownie zwróciłam się na czcie do tej Pani i odpisała abym jeszcze raz spróbowała za kilka minut bo zleciła odblokowanie.

Po następnej próbie logowania do banku - system już tylko pokazuje komunikat "błędny login i hasło" Aplikacja mobilna nie działa. Funkcje odblokowania konta nie działają, odiinstalowałam aplikację i zainstalowałam ponownie, jednak nie mogę już nawet założyć swojego profilu w niej i zalogować się . Otrzymuję w aplikacji informację" Niepoprawne dane logowanie" . Co się dzieję. Czy ktoś miał kiedyś taką sytuację? roszę o pomoc i idpowiedzi 

Odpowiedz
0 Lajków
ania1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-11-2021
Wiadomość 1 z 2 (7 774 wyświetleń)

Re: Blokada bankowości internetowej i mobilnej jednocześnie - czy to możliwe

Podejrzewam, że Twoja bankowość internetowa jest zablokowana Emotikon: Smutny Proszę skontaktuj się z nami w tej sprawie telefonicznie +48 323570069 (infolinia jest całodobowa), sprawdzimy to w naszych systemach. Tutaj nie mamy niestety do nich dostępu. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (7 693 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kredyt na większy dom

Witam,

 

Bardzo proszę o poradę jak podejść do tematu kupna większego domu.

 

Obecnie posiadam:

* bliźniaka wartego około 1.100.000 (bez hipoteki)

* mieszkanie warte około 290.000 (hipoteka 42 tys)

* zadłuże

...

21-12-2025
Płatności pierścieniem Tapster

Witam
Czy jest możliwość podpięcia którejś z kart ING do płatności pierścieniem Tapster.

21-12-2025
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowieEmotikon: Smutny Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin

...

20-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy