12-11-2021 12:01
Dzień Dobry!
Próbowałam ze swojego konta dziś wysłać kwotę 30000 na konto kuzynki. Ona ma konto w zagranicznym banku Revolut. Niestety bank odrzucał próby takiego przelewu. Więc weszłam na czat i zapytałam Pani czy to możliwe . Pani odpisała iż było to zablokowane ze względów bezpieczeństwa i żebym spróbowała powtrórnie. Tak zrobiłam i znów transakcje odrzucono. Ponownie zwróciłam się na czcie do tej Pani i odpisała abym jeszcze raz spróbowała za kilka minut bo zleciła odblokowanie.
Po następnej próbie logowania do banku - system już tylko pokazuje komunikat "błędny login i hasło" Aplikacja mobilna nie działa. Funkcje odblokowania konta nie działają, odiinstalowałam aplikację i zainstalowałam ponownie, jednak nie mogę już nawet założyć swojego profilu w niej i zalogować się . Otrzymuję w aplikacji informację" Niepoprawne dane logowanie" . Co się dzieję. Czy ktoś miał kiedyś taką sytuację? roszę o pomoc i idpowiedzi
13-11-2021 12:07
Podejrzewam, że Twoja bankowość internetowa jest zablokowana Proszę skontaktuj się z nami w tej sprawie telefonicznie +48 323570069 (infolinia jest całodobowa), sprawdzimy to w naszych systemach. Tutaj nie mamy niestety do nich dostępu.
Proszę skontaktuj się w tej sprawie ze swoim doradcą kredytowym. Tutaj nie mamy możliwości sprawdzenia tych informacji.
13-05-2024Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem.
13-05-2024Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |