07-11-2021
23:00
– ostatnio edytowany
30-03-2023
13:51
przez
SylwiaG
Dobry wieczor,
Z firmy w której przepracowałam 1 miesiąc otrzymałam potwierdzenie przelewu mojej wypłaty z dn.30.09.2021 /między ING Bank Sląski a moim Bankiem, jakim jest PKO BP/ kwocie 3 767,24 zł.Do tej pory nie otrzymałam na moje konto ani złotówki. Złożyłam reklamację w moim Banku, która nic nie dała, odpowiedziano mi tylko, że na moje konto nie wpłynęła kwota z wymienionego rachunku i sugerują kontakt z nadawcą przelewu.
Przesyłam w załączeniu potwierdzenie przelewu - może został on nieprawidłowo wypełniony, może Bank ING Sląski miał tego dnia jakąś awarię?.Moje dane utajniłam, ale są prawidłowe.Bardzo proszę o odpowiedz, również o wskazówkę gdzie mam ewentualnie podjąć dalsze kroki i czy to muszę być ja, a nie moja firma, bądz też któryś z banków?
Pozdrawiam
Emalia21
09-11-2021 06:32
Potwierdzenie nie wygląda na fałszywe. Przelewy krajowe są standardowo realizowane do 2 dni roboczych. Ten czas dawno minął, dlatego proponuję kontakt z nadawcą przelewu. Sprawdzi to u siebie w bankowości lub skontaktuje się z nami, żeby wyjaśnić tę sprawę.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |