07-11-2021
23:00
– ostatnio edytowany
30-03-2023
13:51
przez
SylwiaG
Dobry wieczor,
Z firmy w której przepracowałam 1 miesiąc otrzymałam potwierdzenie przelewu mojej wypłaty z dn.30.09.2021 /między ING Bank Sląski a moim Bankiem, jakim jest PKO BP/ kwocie 3 767,24 zł.Do tej pory nie otrzymałam na moje konto ani złotówki. Złożyłam reklamację w moim Banku, która nic nie dała, odpowiedziano mi tylko, że na moje konto nie wpłynęła kwota z wymienionego rachunku i sugerują kontakt z nadawcą przelewu.
Przesyłam w załączeniu potwierdzenie przelewu - może został on nieprawidłowo wypełniony, może Bank ING Sląski miał tego dnia jakąś awarię?.Moje dane utajniłam, ale są prawidłowe.Bardzo proszę o odpowiedz, również o wskazówkę gdzie mam ewentualnie podjąć dalsze kroki i czy to muszę być ja, a nie moja firma, bądz też któryś z banków?
Pozdrawiam
Emalia21
09-11-2021 06:32
Potwierdzenie nie wygląda na fałszywe. Przelewy krajowe są standardowo realizowane do 2 dni roboczych. Ten czas dawno minął, dlatego proponuję kontakt z nadawcą przelewu. Sprawdzi to u siebie w bankowości lub skontaktuje się z nami, żeby wyjaśnić tę sprawę.
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą kredytu hipotecznego. Na te pytania odpowie Ci nasz specjalista hipoteczny z placówki bankowej. Dla swojej wygody możesz umówić się na spotkanie Wideo z dora
... 19-06-2025Cześć,
planuję w najbliższym czasie kredyt hipoteczny i chciałbym się upewnić, jak długo trzeba być zatrudnionym na umowę o pracę (czas nieokreślony), aby mieć szansę na pozytywną decyzję kredytową.
Czy
... 19-06-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
13 | |
13 | |
6 | |
4 |