07-11-2021
23:00
– ostatnio edytowany
30-03-2023
13:51
przez
SylwiaG
Dobry wieczor,
Z firmy w której przepracowałam 1 miesiąc otrzymałam potwierdzenie przelewu mojej wypłaty z dn.30.09.2021 /między ING Bank Sląski a moim Bankiem, jakim jest PKO BP/ kwocie 3 767,24 zł.Do tej pory nie otrzymałam na moje konto ani złotówki. Złożyłam reklamację w moim Banku, która nic nie dała, odpowiedziano mi tylko, że na moje konto nie wpłynęła kwota z wymienionego rachunku i sugerują kontakt z nadawcą przelewu.
Przesyłam w załączeniu potwierdzenie przelewu - może został on nieprawidłowo wypełniony, może Bank ING Sląski miał tego dnia jakąś awarię?.Moje dane utajniłam, ale są prawidłowe.Bardzo proszę o odpowiedz, również o wskazówkę gdzie mam ewentualnie podjąć dalsze kroki i czy to muszę być ja, a nie moja firma, bądz też któryś z banków?
Pozdrawiam
Emalia21
09-11-2021 06:32
Potwierdzenie nie wygląda na fałszywe. Przelewy krajowe są standardowo realizowane do 2 dni roboczych. Ten czas dawno minął, dlatego proponuję kontakt z nadawcą przelewu. Sprawdzi to u siebie w bankowości lub skontaktuje się z nami, żeby wyjaśnić tę sprawę.
Witam
Też mnie tak oszukali, złożyłem 3 reklamacje, złodzieje. Jak odzyskam pieniądze to zamknę wszystko po 20 latach bycia ich klientem.
Brak jest dostatecznej informacji, że stracisz dostęp do pien
... 18-07-2025ING to PO PROSTU ZŁODZIEJE
Wpłaciłam do jednego z bankomatów kwotę 24 tys. zł. Zostały zakiegowane 20 tys. zł.
Złożyłam reklamację dwukrotnie i za każdym razem została ona odrzucona przez bank. Moje
Cześć, czy długi okres oczekiwania na decyzje w sprawie udzielenia kredytu hipotecznego to już standard? 18.06 złożyłam wszelkie wymagane dokumenty do wniosku o kredyt hipoteczny (zaświadczenia, opera
... 18-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
13 | |
13 | |
6 | |
4 |