12-11-2021 12:01
Dzień Dobry!
Próbowałam ze swojego konta dziś wysłać kwotę 30000 na konto kuzynki. Ona ma konto w zagranicznym banku Revolut. Niestety bank odrzucał próby takiego przelewu. Więc weszłam na czat i zapytałam Pani czy to możliwe . Pani odpisała iż było to zablokowane ze względów bezpieczeństwa i żebym spróbowała powtrórnie. Tak zrobiłam i znów transakcje odrzucono. Ponownie zwróciłam się na czcie do tej Pani i odpisała abym jeszcze raz spróbowała za kilka minut bo zleciła odblokowanie.
Po następnej próbie logowania do banku - system już tylko pokazuje komunikat "błędny login i hasło" Aplikacja mobilna nie działa. Funkcje odblokowania konta nie działają, odiinstalowałam aplikację i zainstalowałam ponownie, jednak nie mogę już nawet założyć swojego profilu w niej i zalogować się . Otrzymuję w aplikacji informację" Niepoprawne dane logowanie" . Co się dzieję. Czy ktoś miał kiedyś taką sytuację? roszę o pomoc i idpowiedzi
13-11-2021 12:07
Podejrzewam, że Twoja bankowość internetowa jest zablokowana Proszę skontaktuj się z nami w tej sprawie telefonicznie +48 323570069 (infolinia jest całodobowa), sprawdzimy to w naszych systemach. Tutaj nie mamy niestety do nich dostępu.
Czy ING planuje do swojej księgowości zaimplementować model działalności nierejestrowanej?
17-11-2024Z komunikatu wynika, że kwota nadpłaty jest ciągle za niska. Nie skrócisz okresu kredytowania, jeśli nie można obciąć przynajmniej jednej raty. A żeby można było obciąć jedną ratę, musisz nadpłacić pr
... 17-11-2024Popieram przedmówcę i z dużym rozczarowaniem przyjmuję taką wiadomość.
Widziałem również odpowiedź co do programu "Orlen w Portfelu".
Natomiast za każdym razem informacja od Banku brzmi "nie przystępuj
... 17-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
13 | |
10 | |
6 | |
5 | |
5 |