Odpowiedz

Re.: Przelewy wzornowe i zdefiniowani odbiorcy

Mamy rok 2021 i znów mam problem ze zmianą odbiorcy na zaufanego. Wchodzę w edycję odiorcy - i co dalej?

Odpowiedz
0 Lajków
mruk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-11-2021
Wiadomość 21 z 22 (2 997 wyświetleń)

Re: Re.: Przelewy wzornowe i zdefiniowani odbiorcy

@mruk, w Moim ING nie można ustalić "zaufanych" odbiorców. Podczas wykonywania przelewu, system za każdym razem analizuje, czy wymagana będzie dodatkowa autoryzacja SMS lub mobilna. 

 

Swoimi zapisanymi odbiorcami możesz zarządzać w zakładce Usługi - sekcja: Ułatwienia płatności - Odbiorcy.

Do odbiorców możesz przypisać etykiety, które pozwolą Ci łatwo oznaczać na swojej liście różnych odbiorców i grupy odbiorców.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 22 z 22 (2 965 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy