12-11-2021 12:39
Mamy rok 2021 i znów mam problem ze zmianą odbiorcy na zaufanego. Wchodzę w edycję odiorcy - i co dalej?
13-11-2021 12:45
@mruk, w Moim ING nie można ustalić "zaufanych" odbiorców. Podczas wykonywania przelewu, system za każdym razem analizuje, czy wymagana będzie dodatkowa autoryzacja SMS lub mobilna.
Swoimi zapisanymi odbiorcami możesz zarządzać w zakładce Usługi - sekcja: Ułatwienia płatności - Odbiorcy.
Do odbiorców możesz przypisać etykiety, które pozwolą Ci łatwo oznaczać na swojej liście różnych odbiorców i grupy odbiorców.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |