Bankowość internetowa

Odpowiedz

Przelewy ZUS i US bez konieczności potwierdzania w aplikacji

Czy jest możliwość pominięcia każdorazowo wymaganego potwierdzania przelewów do ZUS i US w aplikacji? Subkonto w ZUS mam nawet dodane jako odbiorcę zdefiniowanego, mimo to za każdym razem muszę potwierdzać przelew w aplikacji.

Odpowiedz
0 Lajków
kijek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
19-08-2024
Wiadomość 1 z 4 (2 667 wyświetleń)

Re.: Przelewy ZUS i US bez konieczności potwierdzania w aplikacji

Nie ma możliwości pominięcia potwierdzenia dla danego przelewu. Algorytm decyduje o tym, czy potwierdzenie będzie wymagane, czy też nie. Nie ma na to wpływu dodanie odbiorcy do listy zaufanych.




-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
177
36
02-09-2021
Wiadomość 2 z 4 (2 612 wyświetleń)

Re.: Przelewy ZUS i US bez konieczności potwierdzania w aplikacji

Wykonuje od dłuższego czasu przelewy do innych zdefiniowanych odbiorców i od momentu ich zdefiniowania potwierdzenia nie są konieczne. Zakładając jednak, że to właśnie algorytm decyduje - czy jest szansa na modyfikacje tego algorytmu tak, aby przelewy wykonywane od kilku lat, co miesiąc, na ten sam rachunek (do tego rachunek instytucji publicznej) jednak mimo wszystko nie wymagały potwierdzenia? 🙂

Odpowiedz
0 Lajków
kijek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
19-08-2024
Wiadomość 3 z 4 (2 582 wyświetleń)

Re.: Przelewy ZUS i US bez konieczności potwierdzania w aplikacji

Przekazałem Twój pomysł do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
151
22
02-09-2021
Wiadomość 4 z 4 (2 509 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Macie jakąś awarię?
Po zakupie biletu i próbie wejścia w szczegóły , nie można pobrać danych jak w załączniku

12-11-2024
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Dokładnie, u mnie też problem.

Jestem bardzo ciekaw jak Ci "eksperci" od security wyobrażają sobie bezpieczne logowanie do banku. Ja widzę starszego Pana z kartką, trudnym i skomplikowanym (bo takie za

...

12-11-2024
Re.: Aktywacja bankowości internetowej

Login możemy przypomnieć w placówce. Jest on również w umowie o bankowość internetową. Jeśli nie mozesz nas odwiedzić ani nie masz dostępu do umowy, zadzwoń pod numer 32 357 00 69. Po uzyskaniu loginu...

12-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy