Bankowość internetowa

Odpowiedz

Przelewy ZUS i US bez konieczności potwierdzania w aplikacji

Czy jest możliwość pominięcia każdorazowo wymaganego potwierdzania przelewów do ZUS i US w aplikacji? Subkonto w ZUS mam nawet dodane jako odbiorcę zdefiniowanego, mimo to za każdym razem muszę potwierdzać przelew w aplikacji.

Odpowiedz
0 Lajków
kijek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
19-08-2024
Wiadomość 1 z 4 (4 150 wyświetleń)

Re.: Przelewy ZUS i US bez konieczności potwierdzania w aplikacji

Nie ma możliwości pominięcia potwierdzenia dla danego przelewu. Algorytm decyduje o tym, czy potwierdzenie będzie wymagane, czy też nie. Nie ma na to wpływu dodanie odbiorcy do listy zaufanych.




-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
224
46
02-09-2021
Wiadomość 2 z 4 (4 095 wyświetleń)

Re.: Przelewy ZUS i US bez konieczności potwierdzania w aplikacji

Wykonuje od dłuższego czasu przelewy do innych zdefiniowanych odbiorców i od momentu ich zdefiniowania potwierdzenia nie są konieczne. Zakładając jednak, że to właśnie algorytm decyduje - czy jest szansa na modyfikacje tego algorytmu tak, aby przelewy wykonywane od kilku lat, co miesiąc, na ten sam rachunek (do tego rachunek instytucji publicznej) jednak mimo wszystko nie wymagały potwierdzenia? 🙂

Odpowiedz
0 Lajków
kijek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
19-08-2024
Wiadomość 3 z 4 (4 065 wyświetleń)

Re.: Przelewy ZUS i US bez konieczności potwierdzania w aplikacji

Przekazałem Twój pomysł do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
178
25
02-09-2021
Wiadomość 4 z 4 (3 992 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy