Bankowość internetowa

Odpowiedz

Przelewy ZUS i US bez konieczności potwierdzania w aplikacji

Czy jest możliwość pominięcia każdorazowo wymaganego potwierdzania przelewów do ZUS i US w aplikacji? Subkonto w ZUS mam nawet dodane jako odbiorcę zdefiniowanego, mimo to za każdym razem muszę potwierdzać przelew w aplikacji.

Odpowiedz
0 Lajków
kijek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
19-08-2024
Wiadomość 1 z 4 (4 118 wyświetleń)

Re.: Przelewy ZUS i US bez konieczności potwierdzania w aplikacji

Nie ma możliwości pominięcia potwierdzenia dla danego przelewu. Algorytm decyduje o tym, czy potwierdzenie będzie wymagane, czy też nie. Nie ma na to wpływu dodanie odbiorcy do listy zaufanych.




-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
224
46
02-09-2021
Wiadomość 2 z 4 (4 063 wyświetleń)

Re.: Przelewy ZUS i US bez konieczności potwierdzania w aplikacji

Wykonuje od dłuższego czasu przelewy do innych zdefiniowanych odbiorców i od momentu ich zdefiniowania potwierdzenia nie są konieczne. Zakładając jednak, że to właśnie algorytm decyduje - czy jest szansa na modyfikacje tego algorytmu tak, aby przelewy wykonywane od kilku lat, co miesiąc, na ten sam rachunek (do tego rachunek instytucji publicznej) jednak mimo wszystko nie wymagały potwierdzenia? 🙂

Odpowiedz
0 Lajków
kijek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
19-08-2024
Wiadomość 3 z 4 (4 033 wyświetleń)

Re.: Przelewy ZUS i US bez konieczności potwierdzania w aplikacji

Przekazałem Twój pomysł do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
178
25
02-09-2021
Wiadomość 4 z 4 (3 960 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy