Odpowiedz

Problem z odblokowaniem konta

Witam serdecznie. Otrzymałem jednorazowy kod aktywacyjny z banku. Gdy jednak chcę przejść przez 1 z 5 kroków aktywacji, gdy wpisuje POPRAWNIE swój login do bankowości internetowej i pesel/nr dowodu osobistego, to wyskakuje komunikat "Wystąpiła niezgodność we wprowadzonych przez Ciebie danych. Sprawdź ich poprawność."

Może coś źle robię? Może w jakimś innym miejscu powinienem wprowadzić te dane? Proszę o pomoc Emotikon: Szczęśliwy

Staram się zacząć aktywację z tej strony: https://e.ingbank.pl/activate?newForm=true&locale=pl

Odpowiedz
0 Lajków
mleckopower
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-11-2016
Wiadomość 1 z 4 (10 348 wyświetleń)

Re.: Problem z odblokowaniem konta

@mleckopower  Jeżeli kopertę z kodem do aktywacji dostałeś na adres do korespondencji, to musimy kopertę aktywować telefonicznie. Bez tego nie przejdziesz aktywacji na naszej stronie.
Jeżeli kopertę dostałeś w oddziale, a również jest problem, to zadzwoń do nas 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (10 345 wyświetleń)

Re.: Problem z odblokowaniem konta

Zdecydowałem się na przysłanie koperty pocztą, z tego względu, iż jestem poza krajem, a nawet poza terenem UE. Nie mogę wykonać żadnej transakcji, gdyż potrzebne mi do tego bylo potwierdzenie sms na numer telefonu, który jest nieaktywny. Ponowna aktywacja miała u mnie sprawić, że będę mógł korzystać z numeru telefonu zagranicznego operatora. Jak ja sam mam się skontaktować z bankiem telefonicznie, skoro nie mam takiej możliwości? Zapewne nie może za mnie tego zrobić ktoś z rodziny, domowników, którzy jednorazowy kod aktywacyjny wysłali mi formą elektroniczną?

Odpowiedz
0 Lajków
mleckopower
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-11-2016
Wiadomość 3 z 4 (10 330 wyświetleń)

Re.: Problem z odblokowaniem konta

@mleckopower Jednorazowy kod aktywacyjny ze względów na bezpieczeństwo jest dostarczany nieaktywny.
Aktywacji kodu może dokonać tylko właściciel usługi telefonicznie.
Jeśli koperta bedzie aktywna, będziesz mógł przejść przez wniosek o aktywację systemu bankowości internetowej oraz nadać sobie nowy numer telefonu do otrzymywania kodów autoryzacyjnych.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 4 z 4 (10 272 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z założeniem konta.

Od 11 listopada syn próbuje założyć online konto Mubi 18-26, bezskutecznie, konto zablokowane.
Wizyta w placówce w Jaworznie nie przyniosła efektu. Pani w okienku dzwoniła na infolinię (to jakiś żart) ...

21-11-2024
Re.: Oświadczenie KYO w przypadku kredytu hipotecznego

Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony

...

21-11-2024
Nadplata kredyt 2016

Witam wszystkich,
Umowa kredytowa została podpisana w 2016 i chciałbym zacząć go nadpłacać ale nie znalazłem odpowiedzi na parę pytań,


Pierwsze dotyczy zapisu w umowie, że jeśli chce nadpłacać kredyt to...

20-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy