Odpowiedz

Problem z odblokowaniem konta

Witam serdecznie. Otrzymałem jednorazowy kod aktywacyjny z banku. Gdy jednak chcę przejść przez 1 z 5 kroków aktywacji, gdy wpisuje POPRAWNIE swój login do bankowości internetowej i pesel/nr dowodu osobistego, to wyskakuje komunikat "Wystąpiła niezgodność we wprowadzonych przez Ciebie danych. Sprawdź ich poprawność."

Może coś źle robię? Może w jakimś innym miejscu powinienem wprowadzić te dane? Proszę o pomoc Emotikon: Szczęśliwy

Staram się zacząć aktywację z tej strony: https://e.ingbank.pl/activate?newForm=true&locale=pl

Odpowiedz
0 Lajków
mleckopower
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-11-2016
Wiadomość 1 z 4 (11 819 wyświetleń)

Re.: Problem z odblokowaniem konta

@mleckopower  Jeżeli kopertę z kodem do aktywacji dostałeś na adres do korespondencji, to musimy kopertę aktywować telefonicznie. Bez tego nie przejdziesz aktywacji na naszej stronie.
Jeżeli kopertę dostałeś w oddziale, a również jest problem, to zadzwoń do nas 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (11 816 wyświetleń)

Re.: Problem z odblokowaniem konta

Zdecydowałem się na przysłanie koperty pocztą, z tego względu, iż jestem poza krajem, a nawet poza terenem UE. Nie mogę wykonać żadnej transakcji, gdyż potrzebne mi do tego bylo potwierdzenie sms na numer telefonu, który jest nieaktywny. Ponowna aktywacja miała u mnie sprawić, że będę mógł korzystać z numeru telefonu zagranicznego operatora. Jak ja sam mam się skontaktować z bankiem telefonicznie, skoro nie mam takiej możliwości? Zapewne nie może za mnie tego zrobić ktoś z rodziny, domowników, którzy jednorazowy kod aktywacyjny wysłali mi formą elektroniczną?

Odpowiedz
0 Lajków
mleckopower
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-11-2016
Wiadomość 3 z 4 (11 801 wyświetleń)

Re.: Problem z odblokowaniem konta

@mleckopower Jednorazowy kod aktywacyjny ze względów na bezpieczeństwo jest dostarczany nieaktywny.
Aktywacji kodu może dokonać tylko właściciel usługi telefonicznie.
Jeśli koperta bedzie aktywna, będziesz mógł przejść przez wniosek o aktywację systemu bankowości internetowej oraz nadać sobie nowy numer telefonu do otrzymywania kodów autoryzacyjnych.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 4 z 4 (11 743 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy