Odpowiedz

Problem z odblokowaniem konta

Witam serdecznie. Otrzymałem jednorazowy kod aktywacyjny z banku. Gdy jednak chcę przejść przez 1 z 5 kroków aktywacji, gdy wpisuje POPRAWNIE swój login do bankowości internetowej i pesel/nr dowodu osobistego, to wyskakuje komunikat "Wystąpiła niezgodność we wprowadzonych przez Ciebie danych. Sprawdź ich poprawność."

Może coś źle robię? Może w jakimś innym miejscu powinienem wprowadzić te dane? Proszę o pomoc Emotikon: Szczęśliwy

Staram się zacząć aktywację z tej strony: https://e.ingbank.pl/activate?newForm=true&locale=pl

Odpowiedz
0 Lajków
mleckopower
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-11-2016
Wiadomość 1 z 4 (10 360 wyświetleń)

Re.: Problem z odblokowaniem konta

@mleckopower  Jeżeli kopertę z kodem do aktywacji dostałeś na adres do korespondencji, to musimy kopertę aktywować telefonicznie. Bez tego nie przejdziesz aktywacji na naszej stronie.
Jeżeli kopertę dostałeś w oddziale, a również jest problem, to zadzwoń do nas 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (10 357 wyświetleń)

Re.: Problem z odblokowaniem konta

Zdecydowałem się na przysłanie koperty pocztą, z tego względu, iż jestem poza krajem, a nawet poza terenem UE. Nie mogę wykonać żadnej transakcji, gdyż potrzebne mi do tego bylo potwierdzenie sms na numer telefonu, który jest nieaktywny. Ponowna aktywacja miała u mnie sprawić, że będę mógł korzystać z numeru telefonu zagranicznego operatora. Jak ja sam mam się skontaktować z bankiem telefonicznie, skoro nie mam takiej możliwości? Zapewne nie może za mnie tego zrobić ktoś z rodziny, domowników, którzy jednorazowy kod aktywacyjny wysłali mi formą elektroniczną?

Odpowiedz
0 Lajków
mleckopower
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-11-2016
Wiadomość 3 z 4 (10 342 wyświetleń)

Re.: Problem z odblokowaniem konta

@mleckopower Jednorazowy kod aktywacyjny ze względów na bezpieczeństwo jest dostarczany nieaktywny.
Aktywacji kodu może dokonać tylko właściciel usługi telefonicznie.
Jeśli koperta bedzie aktywna, będziesz mógł przejść przez wniosek o aktywację systemu bankowości internetowej oraz nadać sobie nowy numer telefonu do otrzymywania kodów autoryzacyjnych.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 4 z 4 (10 284 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy