Odpowiedz

brak ładowania danych

Witajcie,

cały dziejszy dzien staram sie wykonać przelew, niestety... Logowanie ok, nastepny krok, wybór jakiejkolwiek transakcji kończy się komunikatem, iż nie załadowano danych. Dzieje sie tak na kilku komputerach.

Odpowiedz
0 Lajków
monika102
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
08-11-2016
Wiadomość 1 z 4 (6 096 wyświetleń)

Re.: brak ładowania danych

@monika102 Logujesz się do usługi Moje ING czy ING BankOnLine?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (6 093 wyświetleń)

Re.: brak ładowania danych

Loguje się na Moje ING
Odpowiedz
0 Lajków
monika102
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
08-11-2016
Wiadomość 3 z 4 (6 088 wyświetleń)

Re.: brak ładowania danych

Spróbuj zalogować się do usługi ING BankOnLine. Jeżeli ten sam problem będzie nadal, zadzwoń do nas 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (6 080 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Jak usunąć zastrzeżoną karte

Zniknie sama po pewnym czasie.

11-04-2025
Jak usunąć zastrzeżoną karte

Witam posiadam konto w waszym banku, i niestety ze względu ba to że zgubiłem karte musiałem ją zastrzec, ale dalej sie wyświetla w kategorii karty a ja jej tam już nie chce. z góry dziękuje za pomoc

11-04-2025
Re.: Kredyt hipoteczny, czas analizy obecnie

Zostawiam dla innych: 

1. Czasy rzeczywiste u nas pokrywały się co do dnia z czasami procesowymi na stronie ING. Analiza wniosku rozpoczęła się po 5 dniach od jego złożenia, decyzję ostateczną mieliśmy

...

10-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy