Odpowiedz

Problem z odblokowaniem konta

Witam serdecznie. Otrzymałem jednorazowy kod aktywacyjny z banku. Gdy jednak chcę przejść przez 1 z 5 kroków aktywacji, gdy wpisuje POPRAWNIE swój login do bankowości internetowej i pesel/nr dowodu osobistego, to wyskakuje komunikat "Wystąpiła niezgodność we wprowadzonych przez Ciebie danych. Sprawdź ich poprawność."

Może coś źle robię? Może w jakimś innym miejscu powinienem wprowadzić te dane? Proszę o pomoc Emotikon: Szczęśliwy

Staram się zacząć aktywację z tej strony: https://e.ingbank.pl/activate?newForm=true&locale=pl

Odpowiedz
0 Lajków
mleckopower
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-11-2016
Wiadomość 1 z 4 (9 434 wyświetleń)

Re.: Problem z odblokowaniem konta

@mleckopower  Jeżeli kopertę z kodem do aktywacji dostałeś na adres do korespondencji, to musimy kopertę aktywować telefonicznie. Bez tego nie przejdziesz aktywacji na naszej stronie.
Jeżeli kopertę dostałeś w oddziale, a również jest problem, to zadzwoń do nas 32 357 00 69.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

MonikaC
Moderator
Moderator icon
628
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (9 431 wyświetleń)

Re.: Problem z odblokowaniem konta

Zdecydowałem się na przysłanie koperty pocztą, z tego względu, iż jestem poza krajem, a nawet poza terenem UE. Nie mogę wykonać żadnej transakcji, gdyż potrzebne mi do tego bylo potwierdzenie sms na numer telefonu, który jest nieaktywny. Ponowna aktywacja miała u mnie sprawić, że będę mógł korzystać z numeru telefonu zagranicznego operatora. Jak ja sam mam się skontaktować z bankiem telefonicznie, skoro nie mam takiej możliwości? Zapewne nie może za mnie tego zrobić ktoś z rodziny, domowników, którzy jednorazowy kod aktywacyjny wysłali mi formą elektroniczną?

Odpowiedz
0 Lajków
mleckopower
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-11-2016
Wiadomość 3 z 4 (9 416 wyświetleń)

Re.: Problem z odblokowaniem konta

@mleckopower Jednorazowy kod aktywacyjny ze względów na bezpieczeństwo jest dostarczany nieaktywny.
Aktywacji kodu może dokonać tylko właściciel usługi telefonicznie.
Jeśli koperta bedzie aktywna, będziesz mógł przejść przez wniosek o aktywację systemu bankowości internetowej oraz nadać sobie nowy numer telefonu do otrzymywania kodów autoryzacyjnych.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 4 z 4 (9 358 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (I...

17-04-2024
ubezpieczenie nieruchomości

10 każdego miesiąca ING pobiera mi składkę za ubezpieczenie nieruchomości. 17 kwietnia wypowiedziałem polisę aby zwiększyć wartość nieruchomości i podpisałem nową polisę. Dzień później pobrano mi pono...

17-04-2024
Zeskanuj i zapłać

Witam!

 

Kiedy można się spodziewać wdrożenia bardzo przydatnej funkcji Zeskanuj (QR) i zapłać?

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy