Odpowiedz

brak ładowania danych

Witajcie,

cały dziejszy dzien staram sie wykonać przelew, niestety... Logowanie ok, nastepny krok, wybór jakiejkolwiek transakcji kończy się komunikatem, iż nie załadowano danych. Dzieje sie tak na kilku komputerach.

Odpowiedz
0 Lajków
monika102
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
08-11-2016
Wiadomość 1 z 4 (6 157 wyświetleń)

Re.: brak ładowania danych

@monika102 Logujesz się do usługi Moje ING czy ING BankOnLine?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (6 154 wyświetleń)

Re.: brak ładowania danych

Loguje się na Moje ING
Odpowiedz
0 Lajków
monika102
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
08-11-2016
Wiadomość 3 z 4 (6 149 wyświetleń)

Re.: brak ładowania danych

Spróbuj zalogować się do usługi ING BankOnLine. Jeżeli ten sam problem będzie nadal, zadzwoń do nas 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (6 141 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy