Odpowiedz

brak ładowania danych

Witajcie,

cały dziejszy dzien staram sie wykonać przelew, niestety... Logowanie ok, nastepny krok, wybór jakiejkolwiek transakcji kończy się komunikatem, iż nie załadowano danych. Dzieje sie tak na kilku komputerach.

Odpowiedz
0 Lajków
monika102
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
08-11-2016
Wiadomość 1 z 4 (6 726 wyświetleń)

Re.: brak ładowania danych

@monika102 Logujesz się do usługi Moje ING czy ING BankOnLine?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (6 723 wyświetleń)

Re.: brak ładowania danych

Loguje się na Moje ING
Odpowiedz
0 Lajków
monika102
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
08-11-2016
Wiadomość 3 z 4 (6 718 wyświetleń)

Re.: brak ładowania danych

Spróbuj zalogować się do usługi ING BankOnLine. Jeżeli ten sam problem będzie nadal, zadzwoń do nas 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (6 710 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy