08-11-2016 19:33
Witajcie,
cały dziejszy dzien staram sie wykonać przelew, niestety... Logowanie ok, nastepny krok, wybór jakiejkolwiek transakcji kończy się komunikatem, iż nie załadowano danych. Dzieje sie tak na kilku komputerach.
08-11-2016 19:37
@monika102 Logujesz się do usługi Moje ING czy ING BankOnLine?
08-11-2016 19:45
08-11-2016 19:51
Spróbuj zalogować się do usługi ING BankOnLine. Jeżeli ten sam problem będzie nadal, zadzwoń do nas 32 357 00 69.
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |