29-03-2016 14:11
Sugestia już wczesniej się pojawiała, powiadomienia o zmianach "były przekazane dalej" ale w przypadku wyciągów najczęściej pojawia się odpowiedź, że "w trosce o poufność danych..." i w tym miejscu chciałbym zasugerować, że takie rzeczy (czy to same wyciągi, czy powiadomienia o zmianach - z załączonymi potiwerdzeniami w przypadku gdy takie są) można zwyczajnie szyfrować -- użytkownik podawałbym na stronie banku swój klucz publiczny (czy to PGP, czy s/mime) i wtedy tylko on może odszyfrować wiadomosć - bezpieczeństwo porównywalne z obecnie używanymi protokołami dostępu do ING bank online...
30-03-2016 15:27
Zastanowimy się nad takimi rozwiązaniami.
12-04-2016 22:25
Nowy system jest właśnie wprowadzany jako główny dostęp, przy okazji pytanie czy w końcu pojawią się powiadomienia na email?
Z innego banku takie dostaję, np takie:
Uprzejmie informujemy, że rachunek 12..1234 został obciążony kwotą 2,15 PLN.
Odbiorca: Imię Nazwisko
Tytuł zlecenia: Przelew
Saldo rachunku po operacji: 25,15 PLN
Z poważaniem
Zespół Twojego Banku
Z państwa strony zawsze pojawia się argument, że to niebezpieczne itp. Co w powyższym przykładzie jest niebiezpiecznego?
12-04-2016 22:58 | Edytowano: 12-04-2016 23:07
14-04-2016 09:30
14-04-2016 09:41
MartaK pisze:
W najbliższym czasie nie wprowadzimy takiej możliwości. Jeśli tylko się pojawi na pewno poinformujemy o tym naszych klientów.
Dziękujemy za sugestię.
Czyli tak, w ING mamy:
- daremny nowy system,
- stosunkowo wysokie opłaty,
- brak użytecznych funkcji.
Tak właściwie to czym ING planuje zachęcić klientów do pozostania???
29-12-2016 14:35
Temat ucichł, zatem pora zapytać czy przez ponad pół roku coś się zmieniło w ING odnośnie powiadomień w formie email?
Z ciekawości przejrzałem ofertę innych banków w tym zakresie. Ze znaczączych pod kątem liczby klientów oprócz ING tylko Millenium nie ma powiadamiania na email. W pozostałych to standard!
Pytanie: Czy wreszcie, my klienci, doczekamy się tej funkcjonalności w ING? Czy może dać sobie spokój z tym czekaniem i przenieść się do innego banku?
03-01-2017 13:54
03-01-2017 14:20
Push, który jest oferowany przez ING jest usługą zawodną a informacje nietrwałe w porówaniu do przesyłanych przez inne banki emaile o np. każdej wpłacie na rachunek.
Dlaczego?
1. Działa tylko na telefonach a niektórych modelach aplikacja musi być zminimalizowana, nie wystarczy, żeby działała w tle, aby wyskakiwały powiadomienia.
2. Bez dostępu do internetu powiadomienia Push nie dotrą - są wysyłane bezpośrednio na urządzenie.
3. Wszystkie powiadomienia są wyłącznie wyświetlane na telefonie, nigdzie się nie zapisują.
4. Nie wszystkie informacje są wyświelne na takim powiadomieniu - ograniczenia w związku z wielkością ekranu.
A jak to się dzieje przy wiadomościach email?
1. Widomość email możemy odbierać na dowolnym urządzeniu (komputer, telefon, tablet) i dowolne oprogramowanie (aplikacja, strona www).
2. Emaila możemy odczytać wtedy kiedy mamy na to warunki, wiadomość dotrze zawsze, gdyż jest wysyłana między serwerami a nie bezpośrednio na urządzenie.
3.. Emaile są zapisywane, na serwerze a później jeżeli chcemy na komputerze - nie ginie ta informacja.
4. Nie ogranicza nas rozmiar ekranu do wyświetlenia informacji.
5. Gdy jesteśmy przedsiębiorcą, na podstawie wiadomości email możemy rozliczać wpłaty od klientów bez logowania się do banku.
Wiadomo, że każdy podchodzi do tego tematu pod kątem swoich oczekiwań i wymagań. Jeżeli jest do wyboru kilka rozwiązań komunikacji z bankiem wybiera się najlepsze dla siebie. Obecnie w ING nie ma takiego wyboru, Bank narzuca nam to co sam uważa za stosowne a nie do końca to czego oczekują klienci. Na szczęście zawsze jest alternatywa w postaci zmiany banku na taki, który bardziej odpowiada nam funkcjonalnie. Z drugiej strony po co tracić klientów, jak można wdrożyć dodatkowe usługi i przyciągnąć większą liczbę klientów?
03-01-2017 14:53
ad. 1. nie jest to prawda, powiadomienia działają gdy aplikacja pracuje w tle, nie musi być zminimalizowana.
ad. 2. podobnie jak maile, też potrzebny jest internet
ad. 3. dysponujemy historią w banku - tam nic nie ginie
ad. 4. wszystkie podstawowe informacje są widoczne, piszemy tu o powiadomieniach, więcej szczegułów jest w systemie po zalogowaniu.
Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |