Odpowiedz

Ponowne założenie bankowości internetowej

Dzień dobry po jakim czasie od usunięcia dyspozycji zamknięcia bankowości internetowej (Kartoteki klienta) konta oraz karty do konta będę mógł ponownie założyć bankowość i konto przez aplikację bo próbuje założyć ale wyskakuje mi że mam się udać do oddziału niestety nie mam możliwości pójścia do oddziału czy mogą państwo przyspieszyć usunięcie Kartoteki klienta żebym mógł ponownie złożyć wniosek o otwarcie?
Odpowiedz
0 Lajków
Arkane1990
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
20-07-2023
Wiadomość 1 z 8 (6 620 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

Zasadniczy okres archiwizacyjny wynosi 6 lat, z tym, że okres ten kończy się z upływem ostatniego dnia roku kalendarzowego. Jeśli ten okres nie minął, to konto założysz w oddziale banku. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
198
40
02-09-2021
Wiadomość 2 z 8 (6 558 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

Ostatnio też tak konto usuwałem i bankowość internetowa w kwietniu i nie trwało to rok i mogłem z powrotem założyć konto więc chyba ma pan nieprawidłowe informacje
Odpowiedz
0 Lajków
Arkane1990
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
20-07-2023
Wiadomość 3 z 8 (6 553 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

Informacje te znajdziesz w naszym regulaminie, który znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/_fileserver/item/1124301





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
198
40
02-09-2021
Wiadomość 4 z 8 (6 551 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

To proszę mi wytłumaczyć dlaczego mogłem założyć ponownie konto i bankowość w lipcu jak w kwietniu złożyłem usunięcie przez internet całego dostępu do bankowości i mogłem założyć konto przez aplikację bez wizyty w oddziale a teraz nie mogę?
Odpowiedz
0 Lajków
Arkane1990
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
20-07-2023
Wiadomość 5 z 8 (6 544 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

Po zamknięciu wszystkich swoich produktów i bankowości internetowej wniosek o konto możesz ponownie złożyć po 14 dniach. Przepraszamy za nieprecyzyjną poprzednią odpowiedź. Odnosiła się ona do czasu przetwarzania danych osobowych w okresie archiwizacji ustalonym zgodnie z przepisami prawa - zasadniczy okres archiwizacyjny wynosi 6 lat.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
117
17
14-12-2020
Wiadomość 6 z 8 (6 478 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

A może pani sprawdzić w systemie kiedy dokładnie będe mógł ponownie założyć bankowość internetowa? Bo nie pamiętam czy zakładałem 18 czy 19 lipca ?
Odpowiedz
0 Lajków
Arkane1990
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
20-07-2023
Wiadomość 7 z 8 (6 473 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

Niestety przez forum nie mamy dostępu do danych naszych klientów. Jeśli aktualnie nie masz u nas konta i bankowości, takie informacje możemy sprawdzić tylko w naszej placówce bankowej. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
466
85
18-01-2021
Wiadomość 8 z 8 (6 413 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy