Odpowiedz

Ponowne założenie bankowości internetowej

Dzień dobry po jakim czasie od usunięcia dyspozycji zamknięcia bankowości internetowej (Kartoteki klienta) konta oraz karty do konta będę mógł ponownie założyć bankowość i konto przez aplikację bo próbuje założyć ale wyskakuje mi że mam się udać do oddziału niestety nie mam możliwości pójścia do oddziału czy mogą państwo przyspieszyć usunięcie Kartoteki klienta żebym mógł ponownie złożyć wniosek o otwarcie?
Odpowiedz
0 Lajków
Arkane1990
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
20-07-2023
Wiadomość 1 z 8 (5 293 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

Zasadniczy okres archiwizacyjny wynosi 6 lat, z tym, że okres ten kończy się z upływem ostatniego dnia roku kalendarzowego. Jeśli ten okres nie minął, to konto założysz w oddziale banku. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
177
36
02-09-2021
Wiadomość 2 z 8 (5 231 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

Ostatnio też tak konto usuwałem i bankowość internetowa w kwietniu i nie trwało to rok i mogłem z powrotem założyć konto więc chyba ma pan nieprawidłowe informacje
Odpowiedz
0 Lajków
Arkane1990
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
20-07-2023
Wiadomość 3 z 8 (5 226 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

Informacje te znajdziesz w naszym regulaminie, który znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/_fileserver/item/1124301





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
177
36
02-09-2021
Wiadomość 4 z 8 (5 224 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

To proszę mi wytłumaczyć dlaczego mogłem założyć ponownie konto i bankowość w lipcu jak w kwietniu złożyłem usunięcie przez internet całego dostępu do bankowości i mogłem założyć konto przez aplikację bez wizyty w oddziale a teraz nie mogę?
Odpowiedz
0 Lajków
Arkane1990
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
20-07-2023
Wiadomość 5 z 8 (5 217 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

Po zamknięciu wszystkich swoich produktów i bankowości internetowej wniosek o konto możesz ponownie złożyć po 14 dniach. Przepraszamy za nieprecyzyjną poprzednią odpowiedź. Odnosiła się ona do czasu przetwarzania danych osobowych w okresie archiwizacji ustalonym zgodnie z przepisami prawa - zasadniczy okres archiwizacyjny wynosi 6 lat.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
108
16
14-12-2020
Wiadomość 6 z 8 (5 151 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

A może pani sprawdzić w systemie kiedy dokładnie będe mógł ponownie założyć bankowość internetowa? Bo nie pamiętam czy zakładałem 18 czy 19 lipca ?
Odpowiedz
0 Lajków
Arkane1990
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
20-07-2023
Wiadomość 7 z 8 (5 146 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

Niestety przez forum nie mamy dostępu do danych naszych klientów. Jeśli aktualnie nie masz u nas konta i bankowości, takie informacje możemy sprawdzić tylko w naszej placówce bankowej. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
438
82
18-01-2021
Wiadomość 8 z 8 (5 086 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy