Odpowiedz

Ponowne założenie bankowości internetowej

Dzień dobry po jakim czasie od usunięcia dyspozycji zamknięcia bankowości internetowej (Kartoteki klienta) konta oraz karty do konta będę mógł ponownie założyć bankowość i konto przez aplikację bo próbuje założyć ale wyskakuje mi że mam się udać do oddziału niestety nie mam możliwości pójścia do oddziału czy mogą państwo przyspieszyć usunięcie Kartoteki klienta żebym mógł ponownie złożyć wniosek o otwarcie?
Odpowiedz
0 Lajków
Arkane1990
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
20-07-2023
Wiadomość 1 z 8 (6 070 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

Zasadniczy okres archiwizacyjny wynosi 6 lat, z tym, że okres ten kończy się z upływem ostatniego dnia roku kalendarzowego. Jeśli ten okres nie minął, to konto założysz w oddziale banku. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
190
38
02-09-2021
Wiadomość 2 z 8 (6 008 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

Ostatnio też tak konto usuwałem i bankowość internetowa w kwietniu i nie trwało to rok i mogłem z powrotem założyć konto więc chyba ma pan nieprawidłowe informacje
Odpowiedz
0 Lajków
Arkane1990
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
20-07-2023
Wiadomość 3 z 8 (6 003 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

Informacje te znajdziesz w naszym regulaminie, który znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/_fileserver/item/1124301





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
190
38
02-09-2021
Wiadomość 4 z 8 (6 001 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

To proszę mi wytłumaczyć dlaczego mogłem założyć ponownie konto i bankowość w lipcu jak w kwietniu złożyłem usunięcie przez internet całego dostępu do bankowości i mogłem założyć konto przez aplikację bez wizyty w oddziale a teraz nie mogę?
Odpowiedz
0 Lajków
Arkane1990
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
20-07-2023
Wiadomość 5 z 8 (5 994 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

Po zamknięciu wszystkich swoich produktów i bankowości internetowej wniosek o konto możesz ponownie złożyć po 14 dniach. Przepraszamy za nieprecyzyjną poprzednią odpowiedź. Odnosiła się ona do czasu przetwarzania danych osobowych w okresie archiwizacji ustalonym zgodnie z przepisami prawa - zasadniczy okres archiwizacyjny wynosi 6 lat.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
114
17
14-12-2020
Wiadomość 6 z 8 (5 928 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

A może pani sprawdzić w systemie kiedy dokładnie będe mógł ponownie założyć bankowość internetowa? Bo nie pamiętam czy zakładałem 18 czy 19 lipca ?
Odpowiedz
0 Lajków
Arkane1990
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
20-07-2023
Wiadomość 7 z 8 (5 923 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

Niestety przez forum nie mamy dostępu do danych naszych klientów. Jeśli aktualnie nie masz u nas konta i bankowości, takie informacje możemy sprawdzić tylko w naszej placówce bankowej. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
448
84
18-01-2021
Wiadomość 8 z 8 (5 863 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy