Odpowiedz

Ponowne założenie bankowości internetowej

Dzień dobry po jakim czasie od usunięcia dyspozycji zamknięcia bankowości internetowej (Kartoteki klienta) konta oraz karty do konta będę mógł ponownie założyć bankowość i konto przez aplikację bo próbuje założyć ale wyskakuje mi że mam się udać do oddziału niestety nie mam możliwości pójścia do oddziału czy mogą państwo przyspieszyć usunięcie Kartoteki klienta żebym mógł ponownie złożyć wniosek o otwarcie?
Odpowiedz
0 Lajków
Arkane1990
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
20-07-2023
Wiadomość 1 z 8 (3 734 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

Zasadniczy okres archiwizacyjny wynosi 6 lat, z tym, że okres ten kończy się z upływem ostatniego dnia roku kalendarzowego. Jeśli ten okres nie minął, to konto założysz w oddziale banku. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
152
30
02-09-2021
Wiadomość 2 z 8 (3 672 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

Ostatnio też tak konto usuwałem i bankowość internetowa w kwietniu i nie trwało to rok i mogłem z powrotem założyć konto więc chyba ma pan nieprawidłowe informacje
Odpowiedz
0 Lajków
Arkane1990
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
20-07-2023
Wiadomość 3 z 8 (3 667 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

Informacje te znajdziesz w naszym regulaminie, który znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/_fileserver/item/1124301





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
152
30
02-09-2021
Wiadomość 4 z 8 (3 665 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

To proszę mi wytłumaczyć dlaczego mogłem założyć ponownie konto i bankowość w lipcu jak w kwietniu złożyłem usunięcie przez internet całego dostępu do bankowości i mogłem założyć konto przez aplikację bez wizyty w oddziale a teraz nie mogę?
Odpowiedz
0 Lajków
Arkane1990
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
20-07-2023
Wiadomość 5 z 8 (3 658 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

Po zamknięciu wszystkich swoich produktów i bankowości internetowej wniosek o konto możesz ponownie złożyć po 14 dniach. Przepraszamy za nieprecyzyjną poprzednią odpowiedź. Odnosiła się ona do czasu przetwarzania danych osobowych w okresie archiwizacji ustalonym zgodnie z przepisami prawa - zasadniczy okres archiwizacyjny wynosi 6 lat.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
94
16
14-12-2020
Wiadomość 6 z 8 (3 592 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

A może pani sprawdzić w systemie kiedy dokładnie będe mógł ponownie założyć bankowość internetowa? Bo nie pamiętam czy zakładałem 18 czy 19 lipca ?
Odpowiedz
0 Lajków
Arkane1990
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
20-07-2023
Wiadomość 7 z 8 (3 587 wyświetleń)

Re: Ponowne założenie bankowości internetowej

Niestety przez forum nie mamy dostępu do danych naszych klientów. Jeśli aktualnie nie masz u nas konta i bankowości, takie informacje możemy sprawdzić tylko w naszej placówce bankowej. 

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
411
81
18-01-2021
Wiadomość 8 z 8 (3 527 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy