Bankowość internetowa

Odpowiedz

Oczekiwanie na login dla konta firmowego (dla oddziału)

[ Edytowane ]

Czy ktoś wie, ile można czekać na SMS z wysyłką danych do konta? Szefostwo założyło konto dla polskiego oddziału firmy i już tydzień czasu czekają na SMS z danymi.

 

Zarzekają się już, że jeśli do wtorku dane się nie pojawią, to niestety ING straci klienta... czy ktoś potrafi odpowiedzieć na pytanie lub przyspieszyć to?

 

Niestety, ludzie na infolinii nie mają pojęcia kiedy takowy login przyjdzie...

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 1 z 6 (18 658 wyświetleń)

Re.: Oczekiwanie na login dla konta firmowego (dla oddziału)

Chcielibyśmy pomóc, napisz nam czy usługa internetowa ma być do konta korporacyjnego czy firmowego (np. jednoosobowa działalność, spółka cywilna)? Postaramy sę sprawdzić ogólne informacje.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (18 653 wyświetleń)

Re.: Oczekiwanie na login dla konta firmowego (dla oddziału)

Oddział jest założony jako spółka zoo. Dzisiaj na infolinii dostaliśmy informację, że w poniedziałek dadzą znać jaki jest status...

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 3 z 6 (18 650 wyświetleń)

Re.: Oczekiwanie na login dla konta firmowego (dla oddziału)

SMS z loginem wysyłamy w tym samym czasie, co hasło na adres e-mail.

Prosimy o kontakt ze wsparciem klienta korporacyjnego: 32 357 00 24 lub 801 242 242 (pon.-pt.: 8.00-18.00). Sprawdzimy to.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (18 590 wyświetleń)

Re.: Oczekiwanie na login dla konta firmowego (dla oddziału)

Świetnie, że przychodzi wtedy Emotikon: Szczęśliwy Tylko ile można na niego czekać?

Spróbujemy kontaktu, chociaż obawiam się, że dzwoniliśmy tam i nie pomogli za dużo...
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 5 z 6 (18 562 wyświetleń)

Re.: Oczekiwanie na login dla konta firmowego (dla oddziału)

Ok... Po 2 tygodniach okazało się, że konto dla oddziału można założyć tylko w oddziale. Przez internet się nie da... Szkoda, że dopiero po takim czasie...
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 6 z 6 (18 507 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Revolut pod tym względem jest idealnym wzorem.

20-04-2025
Terminy podpisania umowy

Cześć,

próbuję podpisać umowę o kredyt hipoteczny. Natomiast w Warszawie jest całkowity brak terminów przez 2 tygodnie. A ja w przyszłym tygodniu mam wyznaczony termin podpisania aktu notarialnego. Nik...

19-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.

19-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy