- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Oczekiwanie na login dla konta firmowego (dla oddziału)
[ Edytowane ]24-02-2017 19:30 | Edytowano: 24-02-2017 19:32
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy ktoś wie, ile można czekać na SMS z wysyłką danych do konta? Szefostwo założyło konto dla polskiego oddziału firmy i już tydzień czasu czekają na SMS z danymi.
Zarzekają się już, że jeśli do wtorku dane się nie pojawią, to niestety ING straci klienta... czy ktoś potrafi odpowiedzieć na pytanie lub przyspieszyć to?
Niestety, ludzie na infolinii nie mają pojęcia kiedy takowy login przyjdzie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-02-2017 19:36
Re.: Oczekiwanie na login dla konta firmowego (dla oddziału)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chcielibyśmy pomóc, napisz nam czy usługa internetowa ma być do konta korporacyjnego czy firmowego (np. jednoosobowa działalność, spółka cywilna)? Postaramy sę sprawdzić ogólne informacje.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-02-2017 19:47
Re.: Oczekiwanie na login dla konta firmowego (dla oddziału)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oddział jest założony jako spółka zoo. Dzisiaj na infolinii dostaliśmy informację, że w poniedziałek dadzą znać jaki jest status...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-02-2017 09:54
Re.: Oczekiwanie na login dla konta firmowego (dla oddziału)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
SMS z loginem wysyłamy w tym samym czasie, co hasło na adres e-mail.
Prosimy o kontakt ze wsparciem klienta korporacyjnego: 32 357 00 24 lub 801 242 242 (pon.-pt.: 8.00-18.00). Sprawdzimy to.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-02-2017 21:40
Re.: Oczekiwanie na login dla konta firmowego (dla oddziału)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

Spróbujemy kontaktu, chociaż obawiam się, że dzwoniliśmy tam i nie pomogli za dużo...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-03-2017 15:05
Re.: Oczekiwanie na login dla konta firmowego (dla oddziału)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość