24-02-2017 19:30 | Edytowano: 24-02-2017 19:32
Czy ktoś wie, ile można czekać na SMS z wysyłką danych do konta? Szefostwo założyło konto dla polskiego oddziału firmy i już tydzień czasu czekają na SMS z danymi.
Zarzekają się już, że jeśli do wtorku dane się nie pojawią, to niestety ING straci klienta... czy ktoś potrafi odpowiedzieć na pytanie lub przyspieszyć to?
Niestety, ludzie na infolinii nie mają pojęcia kiedy takowy login przyjdzie...
24-02-2017 19:36
Chcielibyśmy pomóc, napisz nam czy usługa internetowa ma być do konta korporacyjnego czy firmowego (np. jednoosobowa działalność, spółka cywilna)? Postaramy sę sprawdzić ogólne informacje.
24-02-2017 19:47
Oddział jest założony jako spółka zoo. Dzisiaj na infolinii dostaliśmy informację, że w poniedziałek dadzą znać jaki jest status...
27-02-2017 09:54
SMS z loginem wysyłamy w tym samym czasie, co hasło na adres e-mail.
Prosimy o kontakt ze wsparciem klienta korporacyjnego: 32 357 00 24 lub 801 242 242 (pon.-pt.: 8.00-18.00). Sprawdzimy to.
27-02-2017 21:40
02-03-2017 15:05
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |