Bankowość internetowa

Odpowiedz

Oczekiwanie na login dla konta firmowego (dla oddziału)

[ Edytowane ]

Czy ktoś wie, ile można czekać na SMS z wysyłką danych do konta? Szefostwo założyło konto dla polskiego oddziału firmy i już tydzień czasu czekają na SMS z danymi.

 

Zarzekają się już, że jeśli do wtorku dane się nie pojawią, to niestety ING straci klienta... czy ktoś potrafi odpowiedzieć na pytanie lub przyspieszyć to?

 

Niestety, ludzie na infolinii nie mają pojęcia kiedy takowy login przyjdzie...

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 1 z 6 (18 566 wyświetleń)

Re.: Oczekiwanie na login dla konta firmowego (dla oddziału)

Chcielibyśmy pomóc, napisz nam czy usługa internetowa ma być do konta korporacyjnego czy firmowego (np. jednoosobowa działalność, spółka cywilna)? Postaramy sę sprawdzić ogólne informacje.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
656
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (18 561 wyświetleń)

Re.: Oczekiwanie na login dla konta firmowego (dla oddziału)

Oddział jest założony jako spółka zoo. Dzisiaj na infolinii dostaliśmy informację, że w poniedziałek dadzą znać jaki jest status...

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 3 z 6 (18 558 wyświetleń)

Re.: Oczekiwanie na login dla konta firmowego (dla oddziału)

SMS z loginem wysyłamy w tym samym czasie, co hasło na adres e-mail.

Prosimy o kontakt ze wsparciem klienta korporacyjnego: 32 357 00 24 lub 801 242 242 (pon.-pt.: 8.00-18.00). Sprawdzimy to.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (18 498 wyświetleń)

Re.: Oczekiwanie na login dla konta firmowego (dla oddziału)

Świetnie, że przychodzi wtedy Emotikon: Szczęśliwy Tylko ile można na niego czekać?

Spróbujemy kontaktu, chociaż obawiam się, że dzwoniliśmy tam i nie pomogli za dużo...
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 5 z 6 (18 470 wyświetleń)

Re.: Oczekiwanie na login dla konta firmowego (dla oddziału)

Ok... Po 2 tygodniach okazało się, że konto dla oddziału można założyć tylko w oddziale. Przez internet się nie da... Szkoda, że dopiero po takim czasie...
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 6 z 6 (18 415 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Re.: Private banking - kryteria (suma inwestycji)

Inwestycje to suma wartości wynikających z inwestycji w fundusze inwestycyjne lub produkty oparte o fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane, produkty ubezpieczeniowe o charakterze inwestycyjny

...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy